Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se42
Autor
LGarra
Paní D. pohladila kocoura
a pak ho její ruka začala drtit
poslední výdech patřil jemu
12 názorů
Radovan Jiří Voříšek
07. 04. 2022:-)
Radovan Jiří Voříšek
07. 04. 2022Mylně analyzuješ.
Opři se v kritikách o něco, prokaž a vysvětli svůj názor a jdi z kůží na trh. Pak si nevykoleduješ žádné takové narážky. Hodně zdaru!
Pan ukřivděný redaktor se musí vyjádřit, aby si dokázal svojí pravdu, která poukazuje pouze na fakt, že nepřidávám díla.. ve vašem věku pane redaktore...by jste mohl již dokázat unést občasnou kritiku čtenáře, který nemusí být s dílem vždy spokojený a má zde možnosti k vyjádření svých pocitů... stejně tak pane redaktore, jako to děláte vy ve svém komentáři.
Radovan Jiří Voříšek
07. 04. 2022Hiakova: Nejspíš je to proto, že v tom máš prsty ty. On se musel inspirovat tvými díly!
1. nenašel u tebe taky ani jeden verš
2. nechal se tebou inspirovat úvahami z tvých komentářů, kde mu došlo, že napsat úvahu bude opravdu snadné
proč je to v katerogii volné verše, když jsem nenašla za 1. ani jeden verš 2. spíše úvaha ne?
vesmír je na hraní, k čemu jinému by byl? :))
někteří si hrají tak vážně, že zapomněli, že je to hra :D
Děkuji všem za postřehy :) D. se mi tam nějak zdvojilo... omlouvám se a opravuji. :)
ale jo, i když spíš než jako báseň to na mě působí jako mikroúvaha, vlastně dobrej postřeh k té různorodosti posledních myšlenek, pohledů a podobně
přemýšlím, jestli D je stejná jako paní D. - jen nějak zbloudilá v čase
možná vhodit ten závěrečnej citát do prologu? (jen technická)
Skvělé postřehy a ta závěrečná myšlenka o vesmíru je mi známa, ale pokaždé se mi líbí ještě víc.