Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seANDĚLI STRÁŽNÝ
Autor
Augustin_Šípek
9 názorů
Stará zkušenost: Když se dá do středu nadpozemská bytost, hned se lépe a svobodněji píše o pozemském životě.
Píseň text opravdu připomíná, už jen přítomností refrénu, avšak coby báseň si text kostrbatými přelívkami mezi jambem a trochejí příliš nepomáhá.
Zkusila jsem vícekrát, stále mi ale daleko spíš než možná sofistikovaná hra s metrickou variabilitou vychází nepodarek. Jestli text má zůstat, jak stojí, potřebuje k sobě návod v podobě akordů či not.
Možná mě jen nedostatečně zaujalo.
Já v tom slyším píseň. Neříkám, že je geniální, ale něčím sympatická. Možná tím, že je prostá, že si na nic geniálního nehraje.
Kdyby báseň napsal kdokoli jiný, řekl bych: super! Jenže Ty už jsi předvedl lepší kousky. Sportovní terminologií řečeno: netrénuješ a na formě je to znát. Promiň :)
Není snadné psát o andělích... zhostil ses toho však se ctí, pokud mohu usoudit. Zpěvné dílo, chorál...
obrazy, které mi utkvěly asi nejvíc, které jdou hlouběji:
Vezmi mou duši do perutí.........
a
Vezmi mé dlaně do svých dlaní........