Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebrambory...
Autor
atkij
brambory v zemi -
teď už je záhon jen tvůj
kosí táto
10 názorů
Srdečně zdravím, Pavle a děkuji za komentář. Kosáka jsem v jedné z verzí také měla, ale také ve spojení - táto kosáku. Asi by opravdu stačilo ponechat jeden motiv ve spojitosti s ptačí rodinkou, respektive s plodností mé práce a druhotně přípravy živné půdy pro houževnatého kosa;)
Tvá upravená verze se mi zamlouvá čím dál víc...časem si ji asi přivlastním:)
Pěkný nápad, jen se mi osobně se moc nelíbí spojení "kosí táto", přijde mi to jako zbytečný zásah lyrického subjektu, co třeba takhle:
brambory v zemi---
teď už je celý záhon
jen tvůj, kosáku
Podařilo se mi zablokovat se, s nemožností psát komenty, nyní vráceno zpět k normálu;)
Norsko, byl...i já, že jsem ho mohla s dobrým pocitem tiše pozorovat...
Iri, díky.
Kočkodánku, doufám, že jen lhravě letmý stisk:)
Jirko, díky, že vnímáš podobně. Úhel pohledu jsem několikrát měnila, abych se vrátila k původní, tedy této verzi.
Ptakopysk, chyba je na mé straně, příště se již snad sejdeme. Díky za čtení.
milé, a napadlo mne, jak šikovně využíváš zdánlivě silně vymezená pravidla haiku a popíráš jejich možný sklon ke strnulosti.