Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA pak že měli příliš malé mozky...
Autor
Savage Flame
"Víte, já bych si dovolil nesouhlasit a vaše poznámka se mi zdá nemístně osobní...", podotkl podrážděně Triceratops. "Vím o sobě, že jsem sice něco zhubnul, ale vzhledem k faktu, jak mohutný stále jsem, si skutečně nemyslím, že bych byl až tak neodolatelný, jak mi tu tvrdíte a vaše poznámka vážně nese až známky obscénosti."
"Echm..", odkašlal si zjevně překvapený Tyrannosaurus. "Já se Vám ale nepokoušel vlichotit a nebo Vás nepatřičně obtěžovat. Má poznámka, že jste k sežrání skutečně nebyla míněna, jako lichotka. Já Vás totiž doslovně žeru. A tím doslovně myslím doslovně. Obecně žeru vás, Triceratopsy a to, protože jste jaksi níže v potravním řetězci. Sežráním jsem tedy mínil doslovně konzumaci vaší osoby, vůbec ne obscenní poznámku k vašemu vzhledu."
"Aha, tak to jsem pochopil nesprávně a..."
V tuto chvíli musíme s lítostí sdělit, že Tyrannosaurus milého Triceratopse pozřel, aniž by počkal na to až dokončí větu a tato velmi neobvyklá konverzace byla ukončena až příliš brzy na to, abychom sdělili ucelené stanovisko sežrané strany k poznámce - "...no ty jsi ale k sežrání..."
10 názorů
blacksabbath
13. 05. 2022já se mu nedivím:-)))))
Savage Flame
13. 05. 2022To blacksabath: Obávám se, že by si toho stihli pak říct mnohem víc, než by se mi chtělo zaznamenávat... I proto v mých pohádkách draci všechno a všechny sežerou a já si tak postavy nemusím pamatovat... :) Syna i tak bavily i když některé postavy se žraly obtížně, když draka třeba bolely zuby... ;)
blacksabbath
13. 05. 2022měl konverzovat s ......brontosaurem....:-))))
Tyranosaurus a jiní draví dinosauři ale neměli až tak malé mozky. Předpokládá se, že v jejich mozcích byly neurony natěsnané blízko u sebe podobně jako je tomu u dnešních ptáků. Problém je tedy v tom, že v mozcích savců jsou neurony mnohem dále od sebe než v mozcích ptáků a patrně i dinosaurů, ze kterých se ptáci vyvinuli. U tyranosaurů se předpokládá poměrně vysoká inteligence a je pravděpodobné, že žili a lovili ve smečkách.
Típek za opravdu specifický a originální literární útvar.
Savage Flame
12. 05. 2022Přečetl jsem to synovi. Když jsem to psal, myslel jsem na něj a praštěné pohádky, co jsem mu kdysi vymýšlel o dracích, co každého sežrali apod... Je mu skoro deset, miluje dinosaury a strašně se tomu řehtal a chtěl to několikrát dokola. Dodalo mi to odvahu a přečetl mu ještě jednu mou starší básničku a ono se mu to líbilo! Lidi já málem brečel jak želva. :) Teď tuhle ptákovinku může kdo chce i třeba totálně ztrhat a stejně má pro mě cenu démantu. Musel jsem se podělit... ;) S.F.
K tomuto dílku by možná nebylo špatné si pustit jako hudební kulisu nějakou písničku Brontosaurů.
Evženie Brambůrková
12. 05. 2022Mohl mu nechat trochu víc prostoru :-)))