Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStarosti se Starosty
Autor
supizmus
5 názorů
Zeanddrich E.
06. 07. 2022Byl jsem na počátku tohoto století několik let členem *US-DEU (pouze u nás na okrese Břeclav),..., a byl jsem překvapen -jak -když to vypadalo, že po roce 2002 budeme členem vládnoucí koalice - se nám tam, na volitelná místa do PS ČR- dovedli vetřít majitelé několika firmiček :)
(např. jeden takový z Mikulova pořádal u sebe v sále hotelu (či pouze velkého penzionu?) nominačn.í sjezd,..., a přivedl si s sebou cca 40 nových členů z Mikulova, a okolí :) ) ((pak se ukázalo, že jsou to vesměs jeho zaměstnanci, ..., příbuzenstvo a známí.. :) ))
(( ...)).
*upozorňuji, že dnes jsem členem KDU-ČSL :); -ale neznamená to rozhodně, že souhlasím se vším, co moje partaj dělá :) (např. mi silně vadí konglomerát s ODS..)
Evženie Brambůrková
21. 06. 2022Nic nového pod naším českým sluncem.
Přesně tak, s humorem se na to musí.
Jak já to vnímám, nejde ani tak o to, že by STAN se svými kauzami byli nějak výjimeční, spíš je to dobrý důkaz toho, že politika přitahuje především určité typy lidí a že je často před vstupem do vysoké politiky třeba projít šedou zónou, která se pak s člověkem vleče. Osobně v současné době věřím jen Pirátům, ale ani u nich by mě nepřekvapila nějaká kauza, pokud by přišla (ze stejného důvodu).
Myslím, že Starostové dnes mají nejvíc starostí sami se sebou. Ale měli se o sebe vzájemně starat víc a do větší hloubky.
Mně na téhle kauze nejvíc pobavilo, že podnikatel Michal Redl nemohl nastoupit do výkonu trestu z důvodu jakési "nesvéprávnosti", ale několik firem řídit mohl... Nežijeme v právním státě ale ve státě právníků. Tip.