Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNic nezbylo
31. 05. 2002
3
0
2300
Autor
Bulvena
My už jsme dávno zapomněli,
jaké je to chtít spasit svět.
Bez ohledů jsme k cíli spěli
a učili se závidět.
Brodili jsme se nocí chladnou
a hmatali jen temnotu.
Však plevy nikdy neuvadnou!
My prodrali se k životu.
Sebe jsme si za Boha vzali,
své uši voskem zalili.
A lásku k druhým rozorali,
bratru do tváře naplili.
Své srdce v mříže zakovali
a postavili zlatý hrad.
I mamonu jsme oběť vzdali.
Nic nezbylo. Jen umírat.
Je správné, že se máš rád, protože neměl-li bys rád sebe, nemohl bys mít rád ani druhé.I já se mám ráda a též to každýmu doporučuju, neboť neláska k sobě samé je zdrojem mnoha psychických chorob. Měj se rád a nadále rád piš.
Přečti si moje Jen nestratit šmrnc, jen nestratit glanc! Možná jsou tyto verše ze stejnýho soudku! Jinak tipeček!
Díky za tip sebeserádosmilný Stanislave. Ad báseň Chicago- tak opěvováno je město- zřejmě v Carlovi vzbudilo takovéto ambivalentní vášnivé pocity- já jen velmi volně překládala- v Chicagu jsem nebyla, tak se k tomu nemohu blíže vyjádřit.A v této básni neodsuzuji spokojené lidi co se mají rádi/ to je pozitivní vlastnost/ ale egoisty.Měj se rád!
Super... Konecne basen ktoru dokazem pochopit :o))
Ale preco to mas zaradene ako epicke?
Báseň je dobře napsaná, ale řekl bych (stejně jako Lucy), že je špatně zařazená.
Ano , souhlasím ,ale jelikož má práce s počítačem je poněkud chaotická, myslím, že to není můj poslední přehmat. Dopředu se omlouvám.