Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČloveče
Autor
gabi tá istá
Sadám si na wecko, čosi zo mňa padá. Čím nižšie sťahujem nohavičky, tým viac sa niečo drobí na bledé lino. Celkom ma to vyľaká. Viem. Prach si a na prach sa obrátiš. Ale už? Strih. Hráme s Haňou v záhrade na trávniku futbal. Snažím sa ju ubehať, aby mala menej energie na lotroviny. Stačilo jej. Berie lopatku a hrabličky, čupne si do kútika s hlinou, ktorý som jej vyčlenila pre záhradnícke pokusy. Rozkladám stoličku, ledva stihnem zaujať relaxačnú polohu, šuchne na mňa lopatku hliny. Chichúňa sa, aká je nápaditá a vtipná.
„Hanka! To čo bolo?! Toto si nedovoľuj! Ešte raz a ideme domov!“
Som na ňu nezvyčajne prísna. Vidí, že prestrelila. Okamžite skrotne a hĺbi v hline jamku. Dôkladne sa oprášim, povytriasam. Kde hlina uviazla, som zistila pri prvej návšteve WC.
15 názorů
Arwen Leinas
10. 08. 2022Měla jsem teďka docela dlouhé, hektické a náročné období a tak na Písmáka nebyl čas. Ani na čtení, ani na psaní. Takže mám co dohánět. Za ten více než rok, jejda, to to letí, se toho nakupilo docela dosti ke čtení :)
gabi tá istá
10. 08. 2022mám radosť, Arwen, že si ku mne zavítala a ešte väčšiu, že pobavilo
Arwen Leinas
10. 08. 2022:-))
Nebudu si hrát na psycholožku či jinou ložku. Prostě mě to pobavilo :)
gabi tá istá
18. 07. 2022áno, Renáta, je nie som rozmaznávacia babka, mantinely musia byť
gabi tá istá
10. 07. 2022vitaj u mňa, mar1311...chytala som , aj schytala, je dooosť divoká :)
Zeanddrich E.
02. 07. 2022No, hlavně že tam z Tebe nevypadla třeba šiška :):)
gabi tá istá
01. 07. 2022som rada, black, že som nebola sama zľaknutá :)
blacksabbath
01. 07. 2022no Gabiko....tak jsem se - při čtení první věty - vylekala :-))))))
Gabi, tohle tvoje dílko je takové… jak to jen nejlépe ríct… jo – zemité.
A az po poznámce Lenochoda mi doslo, jak opravdu silný jsi zvolila nástup. Nejsi zádná padavka. ;-)
První věta je hodně odvážná - až jsem se bála číst dál! Ale pak se vše vysvětlilo :0)))
Taky se divím, kde všude mám jehličí a jiné přírodniny :-)))
A přísnost musí být, jinak by nám lezli po hlavě.