Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedvacet jedna
03. 06. 2002
6
0
1361
Autor
čtyřicet
prázdný byt
bolí i papouška
mříže se valí přes
břehy chaosu
žíhaný slon
zpívá silou černozemě
o chlapci
a dívce zarůstajících láskou
v papouščím peří
skleněnou hlavou
kývá na zvlněném zrcadle
pokojová lipka
chm,no viz. hermit vzhledem ke kontextu tvé tvorby mi tam taky ten papoušek nesedí...
Vždycky se mě dotkne, když někdo myslí způsobem, jaký ještě neznám. Je to zde neznatelně, ale linii lze vytušit.
Podle mě je papoušek odporné slovo, ale třeba to cítíte jinak.
Ovšem pták a jeho asociace, nevím. Občas je třeba kvůli tohoto druhu slov báseň zahodit - když to prostě nevyřešíte.
O tom je poctivost.
berouce všech čtyřicet tvých budoucích básní jako součást jednoho cyklu, tak tohle je článek řetězu, který jakoby působil slabším dojmem, ale zřejmě je to záměr - svědčí mi o tom použité výrazivo i náboje slov - například ten papoušek :-)
TIP, ale stejně bezva....
s díky
ale já neříkám, že tam papouška nechci :-))), jen že papoušek je slovo bez razance, jinak obyklé u 40... ale to není myšleno nějak hanobivě, je to jen konstatování...
to že to na mě text nepůsobí líbivě neznamená, že báseň neberu jako dobrou, možná je to ve skutečnosti zrovna naopak... musím se s ní smířit, s touhle se musím smířit...
alespoň vím, jak je našemu PAPOUŠKOVI, když je doma sám................................................s křečkem a psem :o))*