Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsem divný tvor
Autor
Čudla
Nejlépe se cítím
když jdu a nevím kam
Nikdo mě nestaví
a já nemám cíl
Ty víš kdo jsem
znáš můj smích i pláč
Mé srdce ti stále patří
kam dojdu bez tebe?
Jdu jako stín
který se rozplyne
jako noční sen
Jsem divný tvor
10 názorů
blacksabbath
12. 10. 2022"Ty víš kdo jsem znáš můj smích i pláč"....a nejsi divnej...........*/***
čtu báseň v náboženském smyslu jako vyznání nebo řeč k Bohu. Doufám, že se tím na básni nedopouštím násilí. Text je jako vždy u Čudly upřímný, pravdivý. Posílám tip
Evženie Brambůrková
11. 10. 2022Každý má něco a nikdy nejsi úplně sám.
Když jdeme a nevíme kam, často potkáme někoho, kdo časem pozná náš smích a pláč. Tak nezoufej.
Odpoutaný Prométheus
11. 10. 2022Je ovšem vidět, že jsi stále ještě divný tvor - začátečník, protože je v Tobě ještě přiliš mnoho bytostně lidského sentimentu - stesku po společnosti lidí, po pochopení a přijetí ostatních, a tak dále. Teprve až se o Tvém občasném zjevení v denních ulicích Města budou týdny vyprávět hrůzné zkazky, teprve až Tvé řeči přestanou lidé rozumět, aniž by je opustil pocit, že otřásá základy jejich chatrčí vystavěných z dětských snů a zbožných přání, teprve až se noční obloha stane kaleidoskopem vypoulených očí bytostí, které tu byly dávno před člověkem, teprve pak Tě přivítám jako plnohodnotného člena čeledi divných tvorů, jejichž šepot hýbe tektonické kry sdíleného nevědomí, a teprve tehdy pocítíš, co to znamená být doopravdy sám.
První strofa - přesně tam jsou tvorové v bezpečí. /Druhou si tady u sebe škrtám./ Třetí - ano, hlavně ať to nikoho nebolí.
(Skoro) pořád máme zapnutou navigaci srdce, se kterou se dá dojít (i) překvapivě přesně.