Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluji Tě
Autor
Kytička
Miluji Tě
Miluji Tě moc a moc
od jara až do Vánoc.
Miluji a maluji,
miluji a maluji.
Miluji Tě ještě více,
jako Homer jitrnice.
Miluji Tě trochu méně,
od hlavy až po holeně.
Tomášek & Lucka
12.10.2022, 16:00 hod.
18 názorů
Zeanddrich E.
před 10 měsíciKytička Lucka :)
... .
Přeji, ať vám to se synem co nejdéle vydrží (celkově)... :)
miluji a maluji:-)))))
Kytičko,
já se na Homera Simsona moc nedívám, ale díl o Praze, Golemovi a rabi Lowovi se mi moc líbil.
Já miluju Homéra z Psanců. Poezie z něj teče jako droga. S tím se člověk musí narodit.
Tomík mne kromě veršování překvapil i tím, že má ve svém věku už tak starého potomka. (mrkající smajlík)
Alenakar: Máš recht .-). Pravé domácí moravské klobásky musí chutnat přeci všem .-)
Homer jako Homer - ať ten řecký nebo americký moravské klobásy dají si rádi vždycky.
Alenekar: Milá Alenakar, ale Tomášek nemyslel Homéra - řeckého básníka. Myslel Homera Simpsona :-) a tomu by jistě ty jitrnice chutnaly .-). Samozřejmě zná i Homéra (řeckého), ale má raději Homera Simpsona, sleduje ho v TV.
Alenekar: Milá Alenakar, ale Tomášek nemyslel Homéra - řeckého básníka. Myslel Homera Simpsona :-) a tomu by jistě ty jitrnice chutnaly .-). Samozřejmě zná i Homéra (řeckého), ale má raději Homera Simpsona, sleduje ho v TV.
Kytičko, nejsem si úplně jistá, zda jitrnice existovaly už za Homéra, ale vím určitě, že by mu nejvíc chutnaly ty od nás z Moravy a Redergast k tomu.
Jani, Tomáškovi bylo v srpnu 12 let. Ještě má 17,5 letou dceru Aničku .-). Oba píší básničky a povídky cca od 7 - 8 let.
Ty první dvě sloky jsem vymyslela já. Říkám mu to denně a ten další a krásnější část je od Tomáška - mě s tím úplně rozsekal .-))).
Děkuji, milý Nami .-).
Děkuji všem za přízeň a krásný den přeji.
To mi připomnělo Neckáře a jeho "a miluju a maluju a miluju a maluju..." z Šíleně smutné princezny :-) Kolik je Tomáškovi?