Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDopis na rozloučenou
Autor
Lady Black Death
Došlo mi to. Došlo mi, že dnešek byl mým posledním dnem. Byl tak nádherný, spousta emocí zábavy, smíchu... A když jsem vás všechny pozorovala, jak jste šťastní, ujistila jsem se, že to zvládnete sami- beze mě. Už dál nejsem potřeba. Ani už tu pro mě nikde není místo.
Moc jsem si to užila, i když to možná tak chvílemi nevypadalo, ale bylo pro mě těžké, už jsem to totiž věděla. Odpusťte mi to prosím. Nějak se to ve mně pralo.
A stále se to ve mně pere, nejsem smířená, ale jsem přesvědčená, ujištěná. Naposledy jsem mohla vidět, jak Sluníčko políbilo obzor, jak se Měsíc vyhoupl na nebe a noc sebrala vládu dni. Mám pocit, že se kruh dokonale uzavřel a všechno je tak, jak má být.
Prosím, jen se mě snažte pochopit. Milovala jsem Vás a moc Vás miluju. A nezlobte se na mě, opravdu je to tak, jak to má být.
2 názory
Mefistofelka
01. 11. 2022Jistě by takhle mohl dopis na rozloučenou znít. A skrýt tajemství, co člověka vede k tomu to skočit. Možná by bylo zajímavé to tajemství poodkrýt. Tak jako tak to zůstane tajemstvím, ale dát do něj nahlédnout znamená poodkrýt svou duši. Tajemství duše jsou skryté poklady v nás. To je to skutečně zajímavé, za mě.
Škoda, že komunikuješ jen prostřednictvím svých děl. Docela ráda bych si pokecala s nějakou gothickou básnířkou.
Mně by taky bavilo takhle psát, neb jsem bývalá dekadentka, ale asi by mi vadilo, že bych neměla čtenáře. Tip.