Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setvářit překvapeně se mohu
Autor
trojort
Roztáhl jsem deku nedaleko bazénu a začal si číst noviny.
Přiběhl ke mně malý strakatý pes a začal se mi přehrabovat v tašce.
Sebral jsem mu ji.
On se posadil na zadní a pověsil přední tlapky před sebe, přičemž vyplázl jazyk.
Myslím, že loudil.
„Kdo to je?“ zeptala se cizí žena.
„Ludvík,“ řekl jsem. „Chce banán.“
„Vtipné,“ ušklíbla se a skočila do bazénu.
Měl jsem chuť udělat totéž, ale namísto toho jsem z tašky vytáhl časopis o filozofii.
Pes spadl na všechny čtyři, aby ho očichal.
Nevrle zavrčel a odběhl pryč.
Nahlédl jsem do něj.
Ničemu, co tam psali, jsem nerozuměl.
Ten pes to věděl dřív jak já.
No má mnohem lepší čich.
PS.
„Nešlo o žádné mimozemšťany,“ vysvětloval mluvčí brazilské armády. „Byli to jen dva trpaslíci.“
Vzápětí hovořil expert, který říkal, že má s armádou výborné zkušenosti.
„Není důvodu jim nevěřit, když říkají, že to byli trpaslíci.“
9 názorů
Zeanddrich E.
před 11 měsíciPobavilo :) ((ostatně, v minulých dnech jsem sem na Písmák.cz také pověsil několik obrázků (vtipů s kresbou :) ) o trpaslících a mimozemšťanech... (přesněji řečeno s trpaslíky a mimozemšťany...) :):) ))
Ludvík je super.
...Není důvodu jim nevěřit?... je dobré se přesvědčit....vrrrrr
Vypadá to, že v tašce bylo něco lepšího než banán, žena to věděla a muž ne, ale podle ženy to vědět měl. Pokud ovšem nebyl pes vegetarián, jak píše v jednom se svých děl Zdena Frýbová. Nechápu pak v této souvislosti ten dovětek o mimozemšťanech a trpaslících (samostatně, to ano). Protože tam je čtenář veden k tomu, čemu má věřit, ale předtím v tom textu ne.