Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePtáčci
Autor
T(h)omík
Ležím už přes týden na břehu potůčku
ptáčci mě zobají zobáčky do bůčku;
musí si pospíšit s tukovou zásobou
zima je za chvíli, tak ať se nazobou.
14 názorů
Mefistofelka
14. 11. 2022Začátek textu - Ležím už přes týden - mi připomněl slova ze Zahrady - Ten co tu leží, je ještě svěží.
pro Mefistofelka
Moje zamilovaná kniha. Ale nevím, proč tu? Asi mi unikl krok sun krok...
Mefistofelka
14. 11. 2022I kdyby - výjimka potvrzuje pravidlo - tedy tak se to říká.:-)
V tom případě doufám, že jsem ho jako dítě neviděl, protože bych tím zpochybnil tu nezapomenutelnost. A dík za osvětu :-)
Na tom nic není, zvídavost se vždycky cení! Je to knížka pro děti a na to téma animovaný seriál. Je to příběh pro děti a dospělé, skvělý! Animovaný seriál podle knihy je ve stejném stylu jako příběh 2 medvědů - Pane, pojďte si hrát. Z wiki: Jiří Trnka napsal a ilustroval pohádkovou knihu Zahrada. Je příběhem pěti kluků, kteří zvědavě, ale rozechvěle otevřou starou rozvrzanou branku a vejdou do tajemné zahrady. Odhalí v ní rozličná tajemství – potkají kamenného trpaslíka, učenou velrybu, zlomyslného kocoura a pět slonů. Příběh, který má své kouzlo, poezii i humor, patří mezi díla, jež léta oslovují děti i dospělé, a je nezapomenutelný.
Mefistofelka
14. 11. 2022Ten, co tu leží, je ještě svěží. (skvělá Trnkova Zahrada, pokud vím)