Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnes jsou v módě jiná jména, už nefrčí Filoména
Autor
Nami 99
Tohle nejsou žádný kecy.
Lidé mají snahu přeci,
dávat často dětem jména
podle hodně drahých věcí.
Hodně uslyšíme dnes,
Chanel, Dior, Mercedes.
Letos asi, jak se říká,
se jmen velká změna týká :
Benzín, Plyn a Elektrika.
12 názorů
Prasklá guba, která přeběhla kolem při početí... Krásná představa!
Indiáni dávali j ména podle toho, co se přihodilo při početí. Třeba přeběhlo kolem nějaké zvíře, nebo tak. A tak to byla třeba Rychlá Laňka, Bílý Orel, nebo Prasklá Guma.
Mně se líbí, jak někteří naturalizovaní Češi v Německu chtějí "neutralizovat" příjmení svých dětí a dávají jim jména jako Siegfried Vomacka nebo Parsifal Slepicka. Tip.
Evženie Brambůrková
12. 01. 2023Hlavně aby to nebyla Babiška.
no...kedysi dávno bola Elektra, elektrina ntedy ešte nebola, jedina ak statická, jej meno v súčasnosti nesie vila nášho ne-populárneho politika...údajne sa znova chystajúceho do politiky, čiperný dôchodca...
Linda souvisí s plynerm. Největší evropskou firmou na výrobu plynů je Linde.
U Benzínu a Elektriky jde o přechodnou módu. jejich cena brzy zase klesne.
Aru -
Linda je sice populární, ale ta je z těch levnějších. Třeba Parcela, se jen o jedno písmenko liší od Marcely, ale rozdíl je v miliónech.
:-)))).....unikátní