Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZačal jsem bojovat s kily, ale ještě nejsem v cíli
Autor
Nami 99
Stále do mě hučí Jitka
ať chodím cvičit do fitka.
Našel jsem si volnou chvíli
a šel zabojovat s kily.
Tak jsem běžel v úžasu,
třicet minut na pásu.
Hodinu na rotopedu,
víc už radši nepojedu.
Pak jsem viděl černou čáru
asi někde v podvědomí.
Patnáct minut v bezvědomí,
už třetí den na Áru.
19 názorů
Nami, držím palce. Ve fitku je pro hodně lidí metou zhubnout do plavek. Tak vytáhni ze skříně plavky, které jsi nosil za mlada, a až je oblečeš, budeš mít splněno.
Alenakar - děkuji moc za užitečné rady, dám ti průběžně vědět o dílčích úspěších. Povedu samozřejmě záznamy, pravidelné vážení a tak. Zatím jsem do toho zapálený, tak uvidíme jak mi to vydrží.
Teď jsem tlustý jako prase,
brzy budu útlý v pase.
(No to jsou nápady zase.)
Děkuji, přeji hezký den a ať se všechno daří.
Láďa.
To že budeš cvičit (chodit po běžícím pásu) doma, to mi připomíná jednu současnou TV reklamu. Nic proti, ale ten "běžící pás" zabere dost místa.
Když kulturisté "rýsují", tedy spalují tuk, vyžívají rotoped brzy ráno na lačno za použití nějakých těch spalovačů tuku. Rotoped tolik místa nezabere a nezatěžuje klouby. Samozřejmě je nutné si koupit něco dražšího, na čem se dá regulovat namáhavost šlapání.
Alenakar - děkuji a vážím si nabídky.
začal jsem asi před půl rokem a chodím 5 km denně. Ze začátku se mi moc nechtělo, ale teď časem, kdybych vynechal, tak by mi to chybělo. Chci si koupit běžící pás, pro případ škaredého počasí, abych neměl absenci.
Jaro v těle slunce v duši,
to nám přeci nejvíc sluší.
Přeji hezký den.
Láďa.
Na běžícím páse
ku zdraví a kráse.
Kdybys chodil do fitka ke mně, začali bychom opatrně... Nemá smysl hned od prvního dne začít "bušit" a potom na druhý den nevstat z postele. Tip.
blacksabbath
18. 01. 2023:-))))
nebyl, Aru byl jednou s kýlou a od tý doby mu to stačilo na celej život :))
blacksabbath
18. 01. 2023a byl na ÁRU i Aru?
Sportem k trvalé invaliditě.
S rotopedem, miláčku,
udělej míň kiláčků,
zhubneš pouze drobeček,
mine tě však hrobeček.
Příště pobyt v posilovně
pojmi raděj prosím skromně,
přehnanost je blbnutí,
Jitku jistě zdrtí,
pokud svoje hubnutí
zacáluješ smrtí.