Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTÉMATICKÉ DNY 2023 - 19.2.2023
Autor
Próza_měsíce
17 názorů
Smysl to určitě má, alespoň pro toho, kdo nemá zrovna do čeho píchnout, anebo pro toho, pro koho je to přitažlivé téma.
Jako smysl by to dávat trochu mohlo, teda s ohledem na čtenáře oplývající delším vedením, třeba jako mám já :-) ale jinak myslím, že každé téma se dá uchopit po svém... pište, pište :-)
blacksabbath
14. 02. 2023nejde o vyhrání....ale o to... něco na to téma smysluplně umět vytvořit....
P.S. já mohu jen mimo soutěž
iví, bez tebe to vyhraje nějakej "jouda z Ulice", máš Písmáckou povinnost k veřejnosti! :D
Aru, jedině...že bych tam lupla sebe...hlídám:-))))
Ty se máš...že už skoro máš....já mám v hlavě mimozemšťana...:-))))))
Chachá, už se to píše, vážení :) babičku jak z pohádky píšu a bavím se jak malá :) tak pište též, těším se na TD...
nebo se zeptej svojí babičky, jestli nečetla Babičku? :D
...safraforte...... To su teda ale pěkně v řiti bo ani Babičku sem nečet! :D
superrrrr ;)
to je pravda Goro, teď toho je hodně; mám akurát nejraději tématický den :)
Tebe máme v plánu /tvůj citát/ na březen, Aru.
V lednu je - bylo hodně soutěží, roční kola Básně + Prózy, v obojím se ještě dá hlasovat. V BR do 5.2.23. Díky za zájem.
óóó, já posouvám vočima ručičky k 19.2. :D
škoda toho přeskočenýho ledna (teda von už ani není žejo :)) )
blacksabbath
02. 02. 2023..... já mám ještě pořád v hlavě vzduchoprázdno
Teda, Prózo, to je fakt výzva .-)