Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKřesťanství v Čechách přísností prý odpuzuje dospělé, ..., i nejedno děcko.. . Ale i nekřesťané vyznávaj mnohdy věci nečekané; např. v Akáši je (prý) všecko'!
Autor
Zeanddrich E.
13 názorů
takže mě voláš, abych byl jedovatý, ale pak mě chceš vlastně "jenom" převychovat? :D
mě to přišlo hned jako volání alchymistovo k démonovi, ale čekal jsem co z tebe vypadne :))
tak já zas jdu, když jsi vlastně ani nic nechtěl :D:D
víš 17:12:12 je jiný kafe, než třeba 19:21:35 ;)
Zeanddrich E.
12. 02. 2023
(ad ty rozdíly (a nerozdíly) (např.) mezi křesťanstvím, a budhismem: ..mým laickým úhlem pohledu vidím, že budhismus mluví o jakémsi automatismu (Akáša,..., karma, a z toho vysloužené další výukové mise) ,..., zatímco my zde v křesťanství k tomu navíc máme i průvodce (jednoho z osmi, ..., bratříčka našeho největšího, Ježíše Krista :)) )
(( ...)).
Zeanddrich E.
12. 02. 2023.. .
No, Aru :), myslel jsem třeba, že bys mohl říci opět něco jedovatého na adresu Křesťanství :),..., a zde by se to trošku svezlo i s něčím z Východu.. ((ale ne; přiznám se, že jsem Tě pouze chtěl zase o kousek více převychovat ke správnějšímu (hlubšímu? :) ) vidění našeho Světa.. :) ))
Zeanddrichu a jaký je důvod tvého volání po mě?
mě to přijde takový zvláštní, kdo koho potřebuje a kdo koho proč a k čemu volá, hm? ;)
ale evidentně se chceš něco dozvědět, když si žádáš mou přítomnost, jenom jsi neřekl co, třeba se to dozvím :D
((nějak mi tam vypadlo, že nás to učil kněz v předmětu Náboženství :); - nevím, jak kde jinde, ale my, na jihu Moravy, jsme na začátku sedmdesátých let měli ještě Náboženství jako nepovinný předmět na ZDŠ, ..., a vyučoval se i přímo v budově školy :) ))
Evži, vše je o rovnováze (učili jsme se , například, cca ve druhé třídě ZDŠ, že pokud by člověku hrozila smrt hladem a neviděl by jinou možnost, tak že má přímo povinnost *ukrást si někde nějaké jídlo (později ho ovšem, dle svých možností, zase vrátit) )
Problémem ovšem je, že mnozí to cítí tak, že nutně k životu (k úspěšné realizaci tzv. vyšších úkolů svého života) potřebují i - třeba -nějaký automobil,..., nějakou fabriku, ..., moc v nějaké státě, atd., apod. (a já dnes už nevylučuji, že tomu tak někdy může opravdu i být!).
(( ...)).
*a porušit tak, mimo jiné, tzv. Desatero
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jsem rád, že já (snad) nebudu tím, kdo soudit tyto případy bude muset :)
Pro mě víra je vnitřní a intimní záležitost, zcela necíleně, něčekaně a dá se říci i ne vědomě chtěně jsem potkala rozumem nevysvětlitelné jevy :). Určitě není jenom naše realita. Někdo potřebuje věřit po svém a sám, ale většina nějak "organizovaně" a přikloní se k některé víře veřejné i neveřejné. Najdou se v nich jistě společné znaky. Myslím si, že opravdu věřící (ne fanatici) jsou vyrovnanější, pokornější k životu. No jo, jen můj názor :).
Evženie Brambůrková
12. 02. 2023Koryto je bližší než jakýsi vyšší soud ve spirituální říši.
Aneb - (nejen) Pro ty, co to tady vedou, by tzv. selský rozum měl býti nápovědou.. :)
(( ...)).