Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProdejna Penny
Autor
R. Kedar
Prodejnou potravin Penny pípají pokladny. Pokladní Pavlína postupně pípá: pečivo, poličan, pomazánku, prošlý puding, padesát piv, pálenku, pět párků, potom podmáslí.
Pomalu postupuju podél pásu. Pozoruju plavou Pavlínu pečlivě přebírající položky. Prameny pestrobarevného přelivu prosvětlují ponuré prostředí, pěkná pusa působivě pokrytá piercingem, pronikavý pomněnkový parfém, podmanivý pohled pobřežnice Pamely, pod pláštěm Penny prosvítají pevné pětky. Prostě příšerně přitažlivá prodavačka.
Podléhám, pacifikován překrásnou pannou. Potoky potu protékají podpažím, pociťuji příjemné podráždění. Pozornost přítomných pomalu počíná přitahovat pulzující poklopec. Pobledlý, pořád přehnaně prchlivý panic, přerývavě pozdravím, přemýšlím, potom povídám: "Pojďte prosím po práci pokecat, pojíst plněného pstruha při plamenu pochodní, probrat politiku, preference Petra Pavla, problémy pop-music, případně proudy postmoderní poezie, popít pár piv. Prodiskutujeme paradigmata přijímaná profesory psychologie, přínosy průmyslu pro planetu, pomatené počínání plýtváků, podstatný příspěvek Platóna pro příští pokolení, poutavé Páralovy povídky, převyprávím pár pasáží Písma, případně pustím porno. Potom půjdeme přitulení prázdným parkem, pouze páv popoběhne pod prastarý platan. Polibky potvrdíme právě propukající propojení. Podlehnuvší přírodním pudům promilujeme příchod pondělí."
Předpokládám potěšení překrásné pokladní parádní pozvánkou. Pohlédne, pozvedne piercing, poté pohrdavě prohodí: "Pohni, pičo, plať!" Přívaly příjemných příslibů promptně přecházejí. Přetrvává pouze pachuť.
11 názorů
blacksabbath
14. 02. 2023povedené, propojené...prostě príma:-)))
Pod předešlé písmáky připojuji pozdrav plus pochvalné poplácání. Předložils povedenou písemnou pitomůstku.
Pokud posmutněle podsouváš podíl přetvářky při pokryteckém postranním pomlouvání, pak pobouřeně pravím - prdlajs! Přísahám!
Vtipně sestavené, Radku.
Možná bych ještě promyslela časovou linku, poslední páralovské povídky jsou myslím dlouho passé - a k nim Petr Pavel?
Pro pobledlého panice pořádný proslov :-)))