Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo výletě
Autor
Thea v tramvaji
Po výletě
Nesem si domů každý svůj pocit. Čerstvý vzduch v igelitové tašce. Za dveřmi sedáme na svá místa jako prach.
33 názorů
Thea v tramvaji
15. 03. 2023Silene - myslela jsem si, že už jsem škrtala na své maximum, ale pak jsem si to přečetla tak, jak navrhuješ ty. Díky za pohled z venku! Teď už to taky vidím...
Nedá mi to. Snad i doslovnost usedání škrtí? Do názvu?
Jako prach
. nebo úplně pryč. / Vím, i Po výletě má něco do sebe.
Tak nic. Mizím.
Nesem si domů / čerstvý vzduch / v igelitové tašce.
. a pak asi, kterak ponouká Norskij, tady ano, šlo by
Ten kontrast mezi něčím výjimečným - a šedí všedního dne - je zřejmý. Zajímavě podáno...
na vzduch si nosím v kapse pytlíky....a teď vážně.....hezky zachycené
To mi mluví z duše... kdysi jsem napsala na podobné téma básničku Nedělní výlet... tam zase
večer běží titulky
osoby a obsazení stolu
původní scénář
Theo, musím uznat, že ani tvoje replika se nevyznačuje nápadnou tupostí. Takže mi nečiní pražádné potíže (ve smyslu přemáhání a překousávání) tě rovněž pozdravit. Ale já na rozdíl od tebe pleskám. ;-)
Thea v tramvaji
07. 03. 2023Kočkodane tvůj ostrovtip skvěle vynahradil absenci ostrozraku :) Tleskám a zdravím tě :)
Dobrá, dobrá, já to jen odhadoval. Ale musíš uznat, že se mi jako nevidomému (navíc v hustých oblacích zvířeného i silných vrstvách ležícího prachu) čtou názvy firem na obalech poměrně obtížně...
Thea v tramvaji
06. 03. 2023Taaak a mám tě! Žádný Fender! Furch a Taylor! Ha! :)))
No, zrovna moc pohodlné to s futrálem od Fenderu mezi nohama nebylo... málem mě vycasteroval... :-)
Thea v tramvaji
06. 03. 2023K-Robin - to je řeč! Po suchém únoru jsem pro :)
Thea v tramvaji
06. 03. 2023já jsem tě nechtěla takhle vyhazovat, ale když ses mi prásknul, tak co s tebou :) Stejně nechápu, jak ses tam mezi ty futrály od kytar vešel.. Dobrý jsi! Skladný jsi!
Tož dobrá, tak já už opustím svůj úkryt pod postelí. Stejně tam každou noc trpím závistí jako zvíře... ;-)
Teda Kočkodane! I tu horu jsi trefil! Paráda :))) A dokonce i značku vysavače! Halo? Jsi tu někde? Vylez! :)))
velmi ráda cárá venku,
po výletě (hora Lysá),
jenž byl pro ni opět slast,
už v předsíni na zem sedá,
jinak se to říci nedá –
je úplně jako dust,
tož ji manžel zpola vysál,
žena řvoucí, řádící,
mele sebou šup tam, šup sem,
těžký je však souboj s luxem,
mizí zvolna v hadici,
pár čtenářů správně tipne,
jo, choť Bosche zavčas vypne.
(oddychnuvší si smajlík)
Díky Goro! S tím škrtáním to je tak, že jsem si naopak říkala, jestli už nejsem až moc stručná. Řešila jsem každé slovo a došla jsem k tomu, k čem jsem došla. Pokud jsem si slovo neobhájila, šlo pryč. Asi postup stejný u nás všech :)
Když škrtat, tak - za dveřmi -... dobré, Theo, hlavně trefné!
Teď jsem zvenku dorazila a již jsem se usadila:-)... vzpomenu pokaždé na tvou mini.
Thea v tramvaji
06. 03. 2023Nami dobré!!! To bych fakt nerada :)))
Příběh Thea v tramvaji :
Sedám si v tramvaji jako prach
a v koutku duše mám strach.
Aby pán, co se o to místo přel,
mě ještě nakonec nesetřel.
Thea v tramvaji
06. 03. 2023Safián - určitě ano :) Já to škrtala až do této podoby a uvidím, jak to budu cítit dál. Díky za tvůj názor :)
Theo, ten konec je vskutku za všechny prachy. (vyluxovaný smajlík)
Čau Norsko :) Ten konec mne taky baví nejvíc. Mám ho v hodně variantách a nakonec jsem ho použila i v posledním písňovém textu. Vykrádám se :)
Thea v tramvaji
06. 03. 2023Díky pánové :)