Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZbyde místo na básničky?
Autor
Poeteroristka
Zbyde místo na básničky?
Až si dronem sfouknem svíčky
Roboděda, robobabka
Neznají už štrůdl z jabka
Kdo by šeptal slůvka něžná
Zkumavka je víc než běžná
Zbyde místo na básničky
Až se Vesmír rozepne?
18 názorů
Poe,
pokud bude umělá inteligence opravdu chytřejší, než člověk, nikdy se ani nedozvíme, kam až to zašlo. Nebude nám na to stačit náš IQ.
Poeteroristka
21. 03. 2023Alenkar, já s tou AI mám obavu, že nemáme potuchy, kam až to může zajít. Dobrý sluha, špatný pán. Dějí se velký věci už teď. Znáš např. chatgpt4? Ale taky chci být spíš naděje plná:).
Poeteroristka
21. 03. 2023Alenkar, já s tou AI mám obavu, že nemáme potuchy, kam až to může zajít. Dobrý sluha, špatný pán. Dějí se velký věci už teď. Znáš např. chatgpt4? Ale taky chci být spíš naděje plná:).
Poe,
já vidím naději v tom, že umělá inteligence je třeba schopna namalovat nový Rembrandtův obraz skoro líp, než sám Rembrandt, ale sama nevymyslí Rembrandtův styl. Pouze z mnoha výtvarných děl "vydestiluje" výtvarný způsob myšlení, ale sama asi nemůže být novátorem.
Poeteroristka
20. 03. 2023Pravda, já jsem taková rychlopsavka errorová :)) Díky a k těm hodinám.. tak to bylo vlastně myšleno, ale symbolicky převedeno na básničky, ale souhlas..viděl jsi dokument Propaganda aneb továrna na souhlas a 97% vlastněno? Tam je zakopaný atomový pes..
Vtipně jsi to...! Oprav si sfouknem. Chybí ti tam N.
Já má teda spíš obavu aby vůbec něco bylo. Na atomových hodinách je prý za 20 vteřin 12..........
Alenkarbot :) Ano, to téma AI hodně společností rezonuje. Jeden kamarád toto sleduje ostrozrakem a je to tedy docela daleko.. a to asi víme tak špičku ledovce.. No každopádně se raduju, že ještě nějakou dobu budu moci tvoje haiku a tvorbu z hlubokých osobních prožitků číst od Alenkar a ne Abota ;)
Pro básničky určitě místo zbude... Časem je bude psát umělá inteligence. Už brzy budou psát "boti" lepší haiku než já na základě svých "hlubokých osobních prožitků".
Ale někteří tady soudí už teď, že třeba já jsem ve skutečnosti taky jenom "bot".
Poeteroristka
08. 03. 2023No jooo, díky .. já zbrklázbrklá :))
Taky si myslím, ale jestli je ještě čas.. viděl jsi dokument 97% vlastněno?
Moc hezký.
Třeba se zase začnem vracet ke kořenům.
(Oprav si - máš tam 2x "běžná")
Poeteroristka
07. 03. 2023KočkoD. díky za tvůj poetteroristickÿ komentář
Poeteroristka
07. 03. 2023
Až do kopru jednou pudem
(my, lidstvo, holt choříme),
poslední tu básník zbude,
ten má tuhý kořínek.
básnička je bambuľo (po vašom tuším mrňous) ... treba sa o ňu starať deň a noc ...***