Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ ciest
Autor
Karpatský knihomoľ
Červený kláštor
dlho rozprávame o
mlčaní mníchov
-
Slavkov u Brna
cestou na Pracký kopec
bitka dvoch vrabcov
32 názorů
Snake: to je hezké, moc ráda bych se tam objevila, ale už nemám tolik volna...i když nikdy neříkej nikdy...krásné léto:)
Lnice: 1. a 2. července jsou v Humpolci Japonské dny a bude tam mnoho autorů haiku, to by mohla být příležitost k získání autogramu :o)
Ach Knihomole...a gratuluji k nádherné sbírce s Můrenkou, včera jsem si ji v Brně náhodně koupila a přestože jméno Můry znám, to tvoje jsem se dozvěděla až teď, díky prateckým vrabcům. Přála bych si v ní tvé věnování, tak snad se někdy na nějakém čtení setkáme:)
Karpatský knihomoľ
21. 05. 2023Jiří, ďakujem ti za zastavenie aj tvoj potešujúci komentár.
Prostě v haiku či senrjú máš vždy co nabídnout. Oceňuji vtip a současně skrytý kontrast ve druhém, byť jeden z císařů se z taktických důvodů neúčastnil, první má navíc ještě i znamenitý přesah.
Karpatský knihomoľ
12. 04. 2023Rhodesie, ďakujem.
Karpatský knihomoľ
12. 04. 2023Zbora vďaka za nahliadnutie aj za komentár, potešil.
Karpatský knihomoľ
12. 04. 2023blackie ozaj ďakujem
Karpatský knihomoľ
12. 04. 2023Pavel ďakujem, cením si toho.
Karpatský knihomoľ
12. 04. 2023Ellisee to som rád.
blacksabbath
12. 04. 2023wow.....tak to mi sedlo!!!
Karpatský knihomoľ
11. 04. 2023Jitka vďaka.
Karpatský knihomoľ
11. 04. 2023Phil vďaka za odozvu.
V mlčení je síla. I v létajívím peří... :) Pořád v něco věřím i když někdy nevím.
Karpatský knihomoľ
11. 04. 2023Luboš, potešilo.
Karpatský knihomoľ
11. 04. 2023Radovan vďaka za nahliadnutie.
Karpatský knihomoľ
11. 04. 2023Abakus, som rád ak je tak.
Karpatský knihomoľ
11. 04. 2023Janina6 ďakujem za návštevu.
Velmi těžko bych vybíral, které se mi líbí. Pardón, chtěl jsem samozřejmě říct víc. ;-)
prázdný beťůžek -
ukradli mi svačinu
u Hladové zdi
Karpatský knihomoľ
10. 04. 2023Vďaka Ireni.
Parádní obě!
Mlčení mnichů je satirická lahůdka. Bitka vrabčáků výtečná místní hříčka!