Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setřídirna rzi a dechu
Autor
Philogyny
Koupila sis batoh z hověziny
zbytek zimy protáhla žíní do tajícího sněhu
/štupuješ mu potajmu paty/
ach ty uličníku co po chodníku natahuješ pasti kaluží
má čepec bachor knihu slez
řemen s přezkou
staromódní kapsu pro věrnost
létají v něm kolibříci otevření
na stránce šet až osm
strká do hlav kolemjdoucích nos co se nikdy nevešel do trolejbusu
---
napadlo mě
prsty se uchytí v každé strouze
zakoření klenbou o zem
znetvořené o kameny
my
20 názorů
blacksabbath
21. 04. 2023wow.........*/************** ukládám si
Evženie Brambůrková
19. 04. 2023To se mi moc líbí.
Goro, děkuji moc i za výběr, to by mi ani nenapadlo, že se bude líbit, snad ten batoh změní směr... :)
pro Muamarek
Děkuju za zastavení a výběr. Taky se občas zastavuju na Rajčeti u Vašich kreseb. Teď dlouho nebyla, není čas.
Radovane, děkuju. Ořezali jsme vrbu, fest, byla částečně dutá. Dala jsem si dva špalíčky s větévkama do škopíku, už mají číra a kořeny jedou z kůry. Dneska si chci vybrat místo u vody a budou se kopat díry... :)
pro Alegna
V lese je teď krásně, všechno raší, pučí, kvete, co víc si přát, že. Já bych věděla co, nechápu proč u nás povolili dovoz toho obilí a chtějí zničit i tu hrstku zemědělců, co tu máme. Takže si přeju... :) Děkuji.
Mohu se zde vydat různými směry, což mě těší: Ze zimy do jara, z mládí do stáří - ale mohu se vydat i do luk vztahů a borů pocitů...
Radovan Jiří Voříšek
17. 04. 2023zvláštní / vejde se to do mého vkusu / i když nevím kdo nikdy nejel v trolejbusu / a možná tuším pouze / kdo uchtí se v každé strouze
Kouzelný batoh se staromódní kapsou pro věrnost plný překvapení. Melodické řádky na mě působí hravě.
Ve třídírně rzi a dechu bych byl zcela jistě vytříděn jako ten téměř bez dechu a bezmála téměř pokryt rzí... :)
KRÁSNÉ! ;)
Já se domnívám, že nejsem uličník, když čtu dílka své ročníkové vrstevnice. No, vrstevnice se vlastně docela hodí, evokuje mapu, která může být v batohu.