Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTÉMATICKÉ DNY - 21.5.2023
Autor
Próza_měsíce
Vážení prozaici,
další, před letním obdobím poslední TD proběhne v neděli 21.5. Pokračovat budeme v září...
Vybráno bylo téma:
Padající kapky hloubí kámen.
[Lucretius]
Těšíme se na příspěvky. Pro případné nové autory: povídka nebo miniatura prozaická na dané téma se vkládá v určený den (kdykoli v jeho průběhu, ale s datem 21.5.2023) a před název je nutné přidat označení TD. Při vyhodnocení se počítají tipy/výběry dané čtenáři do konce měsíce.
Ať se vám dobře píše!
Vaše redakce prózy.
5 názorů
geminy, díky za zájem, vše je napsáno v článečku k tomuto TD, tedy autor se při tvorbě prozaického díla více anebo vzdáleně inspiruje tématem, které je zde silně vyznačeno. Dílko pak sám vloží jako nové přesně v onen den, který byl určen. Před název dá zkratku : TD -. No a čeká na ohlasy ostatních, sám také čte jejich díla, hodnotí, komentuje.
Koncem měsíce se sečtou tipy - příp. výběry od redaktorů - a vyhodnotí celá akce v tabulce.
Přes letní měsíce soutěž nebude, a tak vítáme co největší zastoupení z řad prozaiků právě teď, v květnu!