Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÓbědová
Autor
Poeteroristka
Dětské menu
V kuchyni mimo prostor a čas
Z povzdálí zaslechnu maminčin hlas
Babičko mohla by kypřící prášek?
Zvesela zakládám na gulášek
V kyblíku ne z Kentucky
Barbie přijde, Ken taky
Menu se podává na hradě z písku
Habrový lístek je namísto řízku
Mlíčí z pampelišky do kafíčka
Sedmikráskou sypaná bábovička
Pan doktor Igráček pokrmy chválí
Kalorie z pískoviště lehce se pálí
Dospělácké menu
Ó běda ó běda
Bude čas oběda
Maminka opilá psaním a četbou
Nevaří, jatá tou rýmovou kletbou
Tiskařská čerň ji duši ková
Polévka dnes jen písmenková
32 názorů
Děkuji hezky pěkně Zeanddrich E. :) Jak by to jeden stíhal, nakouknout ke všem, viď ;)
Zeanddrich E.
14. 06. 2023
:):)
(no nechápu, jaktože jsem tě ještě neměl zařazenou mezi ..oblíbenými :) )
Poeteroristka
28. 05. 2023To je krásný komentář Janina6. Díky, že jsi to takhle navnímala.
Jů, ta je milá ;) Obdivuju tu hravost a lehkost, že jsi ji dokázala tak "ukočírovat", aby nesklouzla k infantilnímu žvatlání. Bravo!
Já už šetřím čas - právě kvůli tomu pískovišti, co máme hned vedle terasy na zahradě. Máme jich šest , ale ten nejmladší je od dcery a vaří báječné polívky i s pažitkou - je to pažitkožrout :-) a najednou mi ani nevadí, že není omytá a písek skřípe mezi zuby.
Takže šetřím s časem a Písmák jsem našibovala na vedlejší kolej. když jsem teď Růženka a malej Eda je Tomáš.
Ale na Tebe si čas udělám, Tebe si přečtu. Tohle mě dostalo :-)
Poeteroristka
19. 05. 2023Philogyny díky, to je prima, že pískoviště ještě máš.. já svoje ani svého dečka už ne; těším se na to pro vnoučata..jednou..
Poeteroristka
16. 05. 2023Děkuji krásně Rhodesiane :) A ti plyšáci jsou přípustný i u kluků ;))
Já jsem si na písku a doma na vaření nehrál, spíš s autíčkama. Ale, jen mezi náma, i pár plyšáků jsem měl (si třicet)...
Jednapoetko, těší mě, že jsme očividně působili v hodně podobné kuchyni ♥️ Mám odtamtud ty nejlepší gatro zážitky...
Co jsme se toho jako děti navařili! Konečně o tom někdo píše! A ještě mile a vtipně! Díky! Tip...
Poeteroristka
13. 05. 2023Děkuji Radovane Jiří, rozveselit a nostalgicky opískovišťovat, tak.
Radovan Jiří Voříšek
13. 05. 2023Pokud jde o rozveselení nabo o recesi, básnička účel splnila.
Poeteroristka
13. 05. 2023Gabi a Nami děkuji teubza zastavení se
Poeteroristka
13. 05. 2023Chaz těší mě, děkuji a ráda nakouknu k Tobě.
Poeteroristka
13. 05. 2023Jé, KočkoD. zdravím a děkuji za veršodpoveď ;)
Poeteroristka
13. 05. 2023aleš-novák a jaká zvláštní vůně to bývala, že jo? Díky za návštěvu
Jiří Karel Mihál
13. 05. 2023Úžasné!! :)
I já mručím, že jde o vtipné dílko.
Mamka vzdychá: ó, ach,
pročpak, ty můj Matýsku,
zase vaříš na písku?
chci být jako Pohlreich.
z dětské kuchyně voní čerstvá bábovička...
Poeteroristka
13. 05. 2023antoninbogar Tak tu jsem snad měla naposledy opravdu jako malá :)
Poeteroristka
13. 05. 2023Day_light kuji pěkně :)
Antonín Bogar
13. 05. 2023Já měl dnes polévku uzenou.
Poeteroristka
13. 05. 2023Abakus, děkuji. Mně potěšilo, že asi taky znáš :)
Poeteroristka
13. 05. 2023Danny díky; mimochodem a pro úplnost - Kena jsem neměla :))
Děkuji dievča z lesa. Měla jsem lehce nostalgickou, pískovišťovou :)*
Díky Benetko, občas mě to popadne ;))
dievča z lesa
13. 05. 2023krásne***