Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to v pohode?

21. 06. 2023
3
25
809
Autor
saccard007

Vložením Vašeho obsahu na náš web vzniká pro nás časově neomezená licence na daný obsah, která lze zrušit pouze písemnou cestou. Tato licence se vztahuje i na smazaná data.

 

Obsahem se míní všechna data, umístěná uživateli na Pismak.cz, včetně zveřejněných informací a komunikace uživatelů prostřednictvím we­bu.


25 názorů

saccard007
před 3 měsíci
Dát tip

ok, Janino, mně teda nový účet vytvořit nešel

 

pak jsem si ale k velkému štěstí vzpomněl na heslo od tohohle


Janina6
před 3 měsíci
Dát tip

Nových nicků z poslední doby je tu víc, třeba emme, Anfádis, Madu, kuba.49vojenciak, IvaSu... Takže nová registrace asi funguje.


Umbratica
před 3 měsíci
Dát tip

Noví lidé se tu občas registrují, ale jediná nová persona, která se tady prosadila je toot. Ta je tady ale "nová" jen zdánlivě.


saccard007
před 3 měsíci
Dát tip

Muzou se tu vubec registrovat novi lidi, nebo nefunguje ani to?


Umbratica
před 3 měsíci
Dát tip 8hanka

Já mám na věc stejný názor jako Alenakar. Dnes vše, co není vysloveně zakázáno, je povoleno.

Kdyby se někdo za mne vydával a měl by úspěch potěšilo by mě to, kdyby se někdo za mne vydával a pohořel by, byla bych z toho smutná.

Znám případ malíře, kterému vykradli atelier. Nejvíc byl naštvaný kvůli tomu, že ukradli obrazy jiných malířů, které v atelieru měl, ne jeho vlastní obrazy.

 

 


Anfádis
před 3 měsíci
Dát tip Gora

emme

Jasně že jo. Souhlasím s polofunkčností, jak jste se zmiňoval u svého díla. 

Zapomněla jsem heslo, pak došlo zřejmě k nějaké aktualizaci a měla jsem se nově přihlásit, ovšem nefunguje možnost změny hesla. Tak se přihlašuju pokaždé přes link v e-mailu :))

Strašná otrava.


Anfádis
před 3 měsíci
Dát tip 8hanka

emme

Pravdu o bodu G bych hledala někde úplně jinde :)))


saccard007
před 3 měsíci
Dát tip

Asi jo. Ale stejne bych spis radeji nekoho vlastnil.


Alenakar
22. 06. 2023
Dát tip Umbratica

Já se do právních kliček raději nezamotávám. Vždy čekám blesk z čistého nebe kdykoli a kdekoli. I na Písmáku.


saccard007
22. 06. 2023
Dát tip qíčala, Gora

Jo, hele, jako že tady má majitel licenci na všechna díla i soukromou poštu uživtelů, to je jasný, s tím nemám problém.

 

Ale nemělo tam být "kterou lze zrušit"?


Alenakar
22. 06. 2023
Dát tip

Právníci mluví strašidelně. V těch největších horrorech nevystupují ohnilí zombíci ale uhlazení pánové v obleku a s kravatou. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru