Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hledím

06. 10. 2023
1
6
131

V mé mysli se točí vítr. Přerovnávám úkoly jak poštolky mláďata. Mívám pětiminutovky ztráty prostoru i času. Hudba vzdaluje se. A pak to celé zmizí a je zase rovná pláň. Nosím mezi doklady dvoustovku na taxíka, kdyby mě to chytlo venku: kočka a myš. Nejsem připravený na manévry – napít se tak z číše klidu. Není mi však dáno, poznámkový blok se plní. Má externí paměť. Hledím zpříma do očí tomuto dění.

 


6 názorů

Zdravím, pane Bačkovský! Mám Alzheimera a ta báseň je o  jednom takovém záchvatu. Samozřejmě že poštolky přerovnávají mláďata, máme je v domě na půdě, loví holuby. Musí mít všechno strovnané pro koříst. Škoda, že Vás to nezaujalo, to nevadí, napíšu jinou miniaturu, ale až příští měsíc. Lubor.


Bačkovský
12. 10. 2023
Dát tip

Jen poznámka - Nikdy jsem si nevšiml, že by poštolky přerovnávali mláďata. Asi to pro text není důležité, ale nedalo mi to. Patřím k obdivovatelům Vaší poezie i když tato miniatura mě nezaujala.  


Ahoj Alegno, díky za povzbuzení, budu se snažit. Lubor.


Alegna
08. 10. 2023
Dát tip

Píšeš moc dobře a niterně, v mnohém se najdu, věřím, že ti psaní pomáhá i v tvé nemoci. Přeju ať postupuje pořád pomalu, budu se těšit na další text


Já mám Alzheimera, Algeno, proto jsem o tom napsal. Pomalu postupuje, maminka i babička na něj zemřely. Lubor.


Alegna
07. 10. 2023
Dát tip

Taky se mi poznámky množí, jen občas nevím, kam jsem si je dala, ale domů ještě trefím :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru