Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selamentace no
Autor
dadadik
člověk si zvyká
musí
co jiné
jsou nějaké neměnné konstanty
když ano
tak jaké
nic
nic není napořád
jenom to cosi
v hloubce
co znova
a znova probublává
když tomu dáváme šanci
když to potřebujem
13 názorů
((...)).
Ty dva řádky na konci jsou scestné (zavádějící, ..., odvádějící od našeho Otce nebeského, etc.), a kvůli těmto dvěma nemohu napsat, že se mi báseň líbí... (nemluvě o tom, že použít snad nejhrubší absolutismus zde snad také nebylo nutno...).
Něco na tom bude... ty poslední dva řádky nemusí vždycky platit, myslím si... řekla bych, že "dokonce i když tomu nedáváme šanci"...
Čtu báseň znova a napadá mě - poslední dva řádky bych vymazal. Je to můj náhled. Pak by se mi zdála ještě lepší, byla by taková "svobodnější" , nebo jak to vyjádřit. Jasně je to jen můj osobní pohled na Váš text.
Vnímám text jako rozhovor. Jeden hlas: "nic nic není napořád." Ale nakonci odpověď " jenom to cosi v hloubce co znova a znova probublává ...". Dle mě velmi povedená báseň. Hodná přemýšlení.
... tiež sa mi zdá, že niečo len tak preletí a zároveň je to stále tu***
Objektivně nic... ale uvnitř v sobě si chráním sem tam něco neměnného... aspoň dokud vydrží paměť.
Nic není napořád...