Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDvě múzy na pokoji (ze série Vlasta a Jenda)((obrázek))
Autor
Zeanddrich E.
Dvě múzy na pokoji (ze série Vlasta a Jenda) ((obrázek asi z r. 2016))
10 názorů
Zeanddrich E.
před rokemJarmilo, děkuji za návštěvu... :)
(mluvíš snad o svém muži...? :) )
Praví básníci asi nemyslí na následky. Ten tvůj asi estét nebude.
Znala jsem jednoho - uměl překvapit dárkem pro skoro cizí ženy, byl milý a vtipný, vedl romatickou řeč o hvězdičce an čele k dívce, kterou viděl poprvé. A doma pravidelně uklízel a manželka ho vždycky upozornila, když to nebylo dokonalé....
Myslím, že může :)
Soudě podle uspořádání předmětů v místnosti bych řekla, že tam mají múzy hodně napilno :)
Když ho políbí Můza, pak jde vše stranou :-)))
Zeanddrich E.
před rokem
Díky, Theodore... :).
(( ...)).
- Jinak se ale zdá, že série Vlasta a Jenda je asi moc ostrá pro publikum (obecenstvo .) ) na Písmáku :) (a to jsem, myslím, vybral jeden z těch nejméně choulostivých obrázků... :) ). Bude tedy asi vhodné tuhle sérii zde neprezentovat... :):).
Zeanddrich E.
před rokem- Vidíš :); to jsem si neuvědomil, Hanko... :)
Zeanddrich E.
před rokem
(Nějak jim tam vlhnó zdi, poznamenal jednou jeden komentátor :). - Ale já se ptám: ..může opravdový básník i malovat"...?! :) )