Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selistopad
Autor
Marian67
spadalo listí z větví stromů
sychravo, mlha, divný chlad
krkavců hejna letí domů
na svět zas padl listopad
slzavé dny a chladné noci
jen smutné básně budu psát
až známý depresivní pocit
do duše vleje listopad
nevadí, když se trochu vzdychá
jen nelze tomu podléhat
smrt a zmar, jenom tíseň tichá
je měsíc konce...listopad
13 názorů
... .
Mně se závěr také moc nelíbí, ale v jistém směru je to vlastně fakt; zanedlouho potom následující oslava příchodu našeho Spasitele je potom novým začátkem... .
To jo, to máš pravdu. A co se třeba vyhnout konkrétnímu pojmenování? Hladová hejna letí domů. Nebo: Krákají hejna cestou domů. No nic, to mě jen tak napadlo, hlavně proto, že u nás v lese žije už spoustu let párek krkavců, vždycky je pozorujeme, jak krouží a pokřikují po sobě...
jo, velká hejna tvoří havrani, ale připadalo mi to trochu omšelé...Havran je dost provařené téma v české poetické depresi ;)
Mám dojem, že krkavci létají osaměle (možná v páru). Hejno jsem jich nikdy neviděla. Ale to by mohla líp vědět none__.
jeden z těch, kdo světu moc chybí...Jim Morrison, Charlie Chaplin, Louis Buňuel, Kurt Cobain...nekonečný seznam
None, mala som sen, ktory som si nestihla splnit, prejst Central parkom, postáť oproti domu Lennona a uvidiet ho...pozerat na cloveka, ktory ma zopar raz rozplakal svojimi pesnickami, svojim neskutocnym hlasom od Mother cez Imagine po Stay by me...nezostal...
Moc hezké.
Jaroslav Vrchlický
Podzim
Podzim je časem zmírání.
Poslední lístek na zem spadl..............
Marian, i ja...Strelec, 8.12. ale 1956...v roku 1980 ( na narodeniny) ráno som z rádia počula jednu z najhorších správ - zomrel John Lennon(1980)
8hanka já jsem Střelec, 8.12., takže Listopad a týden v Prosinci jsou takové symbolické konce....pak se narodím a zase jedu znovu...takže takový konec cyklu
nostalgická, ale...jen nelze tomu podléhat...
neberiem november ako mesiac konca...pre mňa je mesiacom očakávania, chystania, tešenia sa, prechádzok, obzerania výkladov, stánkov na námestí, vône punču, koncertov a tichej radosti, že tu ešte stále som...