Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senovoročně
Autor
dadadik
koťátko se smázlo sakumprásk
ta virtualita je tak vohubu
pak jednomu věř
28 názorů
Já věřím tomu, co o sobě prozradil v komentářích - že je pěvec a že se tomu chce naplno věnovat a prostě mu to tady příliš "žralo čas". Tak to tu chodí, zjistíte, že má smysl být tu často a aktivní, jinak za chvilku stojíte stranou a nestíháte sledovat, co je nového... Zajímalo ho, jestli to jeho psaní lidi bude bavit, ale moc času tady trávit nechtěl. Musel si vybrat. Aspoň tak mi to připadlo a celkem to chápu, i když mě to mrzí...
Hele, ty vzpomínky byly, dle mého názoru, autentické. Ale Slavěna byla napřed kamarádka a pak ji vydával za manželku ;-)) Ale ráda jsem ho četla, jen jsem nestihla v tom předvánočním čase přečíst vše, co tu vyvěsil, což mě mrzí. Bylo to takové vlídné psaní.
navíc ty vzpomínky bych datovala tak do padesátek, podle věku, který udával, mi to nesedělo
Marcelo toto mě nemůže vůbec ranit,,
jestli někomu věřím, tak Tobě :)
tak mě nezklam :))
..a o Slavěně si taky myslím, svý ;-))
Marcela.K.
před 11 měsícidadadíku, nechci tě ranit, ale myslím, že on vlastně vůbec nebyl Koťátko :-)
plácla jsem to sem jen z takovýho náhlýho záchvatu.. tu myšlenku, :)
Ale myslím, že horší je, se tu veřejně příliš odhalovat osobně v kritikách
Holky všecko toto vím, každej má právo si smazat, se smazat jak je libo
I to, že naše texty se mohou, případně, potulovat po netu je jasná věc,, to je riziko tady toho publikování
Ještě jen taková zmínka proběhla v komentáři od Koťátka myslím, že pod obrázky Zeanddricha, že jsou mu ty obrázky oporou v jeho nynější těžké situaci, nebo tak nějak. Nikdo neví, jaké má kdo pohnutky a proč odchází, pravda, ve virtuálním světě to jde lehce a rychle ....
Ono se tu koncem roku začalo "proslýchat", že Písmák možná k 1. lednu skončí... Jsem ráda, že to nebyla pravda, ale taky jsem pro jistotu smazala povídky, na kterých mi záleží. Po zkušenostech z minula těžko říct, jak by takové ukončení vypadalo. Vemte si, že když třeba smažete svůj profil (a předtím nesmažete díla jedno po druhém), tak tu ta díla zůstanou... A já bych prostě nerada, aby se někde na netu "povalovaly" moje texty, ke kterým bych neměla přístup. To je radši smáznu zavčas. Tady prostě nikdy nevíte.
Pokud si to dobře pamatuji, slíbil, že tu svůj profil nechá. Dokonce sliboval, že si sem bude chodit číst, ale to bych mu nevyčítala, kdyby ne. Co mě mrzí, že lhal. Ale ze lhaní už je asi český národní zvyk. Možná jen změnil názor. Takových tu už prošlo kolem a vlastně se jim ani nedivím, že tu nechtějí být.
Vzhledem k jinak znějícím prohlášením nejsem ani já tímto nečekaným mazacím aktem zrovna nadšen.
Ať se mažou lyže nebo tílko před opalováním, ale ne písmácké profily...
kurnik jsem tu 20 let, na čtyřech nickách, přiznanejch samosebou, nikdy jsem tu nic nesmazala
je to špatně, dobře? nijak?
nepodstatné asi
tiež ma to pletie***