Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSupí koány, volume XI.
Autor
supizmus
Jak se stalo, že většinové názory se řídí dle menšin?
Mohu být pyšný na svoji pokoru?
Proč nějdražší věci za nic nestojí a to, co je zdarma, je k nezaplacení?
Je mlčení tím, co mi má nejvíc co říct?
Jak mám chápat, že noc mi vnesla do života světlo?
Proč, i když se přejídám, zůstávám uvnitř prázdný?
Vnímám správně, že čím vyššího postavení člověk dosáhne, tím spíš vynikne jeho malost?
Kolik bolesti je třeba přijmout, abych nalezl pokoj?
Je utěšujícím faktem, že v každé tchyni je ukrytá matka?
Mohu i v tropech zůstat vůči některým skutečnostem chladným?
A naopak mohu na pólech pro něco zahořet?
Mohou se políbit naděje a bezmoc?
10 názorů
Nemám tucha co za neřád řádí v našich kybernetických vodách... V mém případě zas o tak moc nepřicházíš :-)
Zeanddrich E.
před 10 měsíciJe to dobré všechno... .
(Zdejší skřítek zase řádí? - Zjistil jsem, že od Tebe, i od několika dalších lidí mi přestala cca na začátku ledna chodit avíza....)
Nebudu mlčet, protože to by ti možná mohlo mylně říct, že se mi dílko nelíbilo.
Být pyšný na svou pokoru - to mi připomíná jednu pohádku od Jana Drdy. Pyšný na svou pokoru tam byl otec Scholastikus. Tip.
Pokorně prohlašuji (a věřím, že je to většinový názor) že toto jsou skvělá moudra. K nezaplacení. Doslova mně zevnitř naplnila, nenechala mne chladným... :)
Věty a slova k zamyšlení ale mající vtipný kontext pokud mohu soudit? :)
hladová duše se prý projevuje hladem těla, ráda jsem četla všechna zamyšlení, hodí se do každého dne
Skvěle! Tolik věcí k zamyšlení! Díky!