Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAlzheimrový dotazníček
Autor
Abakus
Alzheimrový dotazníček
Milý pane bože,
Som rád že ešte môžem
Takže pekne po poriadku
Máme tu Anču a jej predzáhradku,
Skvostnú Evičku,
Zuzanu s dlými nohami,
ľavorukú Ninu...
Nesťažujem sa a ani nenadávam.
Panebože.
Ani neprosím o odpustenie, rozhrešenie iba riešim svojho alzheimera.
Koľko zdravas zajtra mám, mám si pritom zopakovať zoznam žien, tvojich ovečiek.
Čo myslíš tým, skús to odzadu?
Ak myslíš to čo ja, myslíš to čo ja?
Venované dotazníkom na alzheimera
Venujte chvíľu pozornosti,
sexujte do sýtosti,
nezabudnite na zoznamy,
u nebeskej brány nebudete sami
10 názorů
Abakusko,
české přísloví říká, že "láska prochází žaludkem". Ve stáří to platí asi dvojnásob. Ale taky platí, že až ve stáří (konečně) může jít hlavně o duši.
Kočkodan - myslím, že som iba správca figy - zasadila ju ešte moja stará mama a potom sa o ňu starali rôzne odrody súdruhov, a teraz ja.
Alenakar - no pobavilo ma napriek mojmu veku posledná požiadavka - nie práve asi o ruku, ale potešil by sa, keby som vedela okrem iného navariť dobrý guláš. Smola - neviem.
Abakusko,
já o tebe (o tvé básničky) taky občas projevím zájem a taky jsem už prastarý ročník.
Tohle je můj favorit:
„Ak myslíš to čo ja, myslíš to čo ja?“
A myslím si, že ještě vím, kdo ty jsi – majitelka figy.
Rhodesia - naj´väčšia sranda je, že málokto z môjho príbuzenstva mal problém s pamäťou - a najmenej ten, ktorému som to venovala.
Občas si říkám, co jsem všechno promeškal. No, asi je lepší na to zapomenout...
Nami99 - dajú sa s tým robiť kliky? haky?
Gora - nič iné sa asi odo mňa asi ani nedá očakávať. Chudák najvyšší.
Alenakar - občas o mňa niekto prejaví záujem - a sú to čoraz staršie a prastaršie ročníky.
Nojo, ale co když bude mít erekci a nebude vědět k čemu mu to je?
Myslím, že to důležité si ten pán pořád pamatuje. Co měl včera k obědu, to vědět nemusí. Na tom zase až tak nezáleží. Tip.