Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA taq ...
17. 06. 2002
3
0
1328
Autor
rebelqa
A taq ...
Neovládneš svoju túžbu
a ja ocitám sa v tvojom náručí
kde dotyky plné nelásky dávajú cit môjmu telu
už viem, čo je to víťazstvo s chuťou porážky
mňa však mrzí, že z tvojej strany je to bez lásky ...
cosmosphereX
02. 12. 2002
:))))))diskredituju? mas ten pocit?:))))
yo a este k tomu ja som ta nikdy neohovarala...:))
ok neriesme, dufam, ze sme si to vysvetlili :D ta ten smiech prejde jaq spiteho koleso :)
rebelqa stale si taka smutna, stale je ten zivot taky skurveny ? snad nie ... :( ale inaq dik za kritiku :D
wow tak teba som tu necakala:) vitaj na pismaku:))) dufam ze daco pridas zo svojej tvorby na tento server:)
-- neviem ci to mala byt kritika tvojej osoby...snad nie, nexcela by som si dovolovat kritizovat...
vazne som ta tu necakala:)
jasne, spehujem ta, kde ma ohovaras :D svoju tvorbu by som rad, ale je ladena moc antiumelecky, mozno raz, ked napisem dake RE na tvoje basne, ktore ma diskredituju :)
lubka lubka....ja viem, ze sme na tom rovnako...ty mas vsak tu nadej, ze u toho tvojho mozno laska je a u mojho vobec nie je... do p...aj s tym skurvenym zivotom...
chapem ta elinka ako nikdy predtym!
sme obe na tom istom moste, kde nevieme ci skocit, alebo zostat, skocit, zostat, sko..., zost...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - vykrik zufalstva