Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSte zo starého mesta?
Autor
Abakus
Ste zo starého mesta?
Zaklopala som na svoj vyšší vek a na dvere. Klub dôchodcov nie je sekta a nemusí mať každá odroda svoj kostol. Striedajú sa v čase a priestor ostáva ten istý. Mala som cestu okolo a myslla som si, že to vybavím jedným vrznutím dverí.
„Dnes je dodinný klub“ vysvetlila mi striebrovlasá pani. Asi do rodiny nepatrím
„Ste zo starého mesta?“ Ujal sa ma niekto z predsedníctva – väčšejší stôl posadený na piedestále.
„Som.“
„Ale my sme rodinný.“
„V utorok sú Maďari.“
„Fajn k tým by som sa pridala.“ Moja maďarčina to potrebuje viac ako čo iné. Otázka znie, ako to znesie zvyšok maďarských dôchodcov. Odpoveď: ťažko.
„Ste zo starého mesta?“
„Vo štvrtok sú Slováci.“
Ja by som chcela hrať pingpong a občas niekam cestovať. A je mi asi jedno za aký spolok.
„Ste zo starého cesta?“
7 názorů
Zeanddrich E.
před 7 měsíci... :)
(připomnělo mi to nejeden rozhovor v médiích - ad třeba:
- Přijel jsem právě z Bruselu... .
- Ano. A odkud jste teď přijel...? :) )
Abak se ptá uvnitř klubu,
nemají tam na ni hubu,
furt ty stejné dotazy
ji však málem dorazí.
Zdalipak se zadaří
hrávat pinčes (tenis stolní)
a Slováci, Maďaři
s přistoupením budou svolní?
Abakusko,
možno sa ťa pýtali, či niesi zo Starého Mesta u Uhorského Hradišťa. Tip.
8hanka - ja ani tak niekam nechcem patriť - hrám pingpong za Petržalku kam nepatrím, bowling dtto. Len som mala cestu okolo a kamarátka ma o to poprosila. Ale bavila som sa parádne už pri tretej otázke.
dievča z lesa
před 9 měsícialebo treba byť z rovnakého cesta***
Zatiaĺ ma klub neláka, nemám rada organizovanie, vážim si možnosť ísť kam chcem, zastaviť sa, kde chcem...kamarátka chodi s klubom všade, od kulturnych akcíi cez kúpelné pobyty, pobyty pri mori až po spev v zbore. A o selekcii nič nehovorila:)