Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKe hřbitovu
Autor
Radovan Jiří Voříšek
Zvon ukrojil
přítomný čas
Pomalu za rakví ke hřbitovu
aby byl prostor
k líbání vzpomínek
Křížek vpředu kolébá se
Zpomal neúprosný čase
Už se kácí v našem lese
Kdo ví kdo příště
poveze se
8 názorů
S přibývajícím věkem se tato možnost zvětšuje.
"Už se kácí v našem lese" je verš z písně Letokruhy od skupiny Traktor:
Využívám prostor pod tvým dílkem, abych zde vyjádřil svou spokojenost s ním.
Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsícijasně
I ja chodím na hrob rodičov, starám sa oň, spominam, je to vždy celodenný výlet spojený s návštevou známych...deti mám ďaleko, som rada, ze si nájdu čas byť so mnou, kým žijem...čo už potom...to ich už neobjímem...
Radovan Jiří Voříšek
před 7 měsíciJo jo, každý to máme jinak. Já chodím rád na hrob rodičů a rád se o něj starám. Moje děcka taky navštěvují hrob svých prarodičů a berou tam své děti, takže starost se zatěžováním dětí nemám. Že se kácí v našem lese mě neděsí, už bych si klidně odpočal. Dík za komentík.
Chcem sa tomu vyhnút...kto chce, može sa rozlúčit inak...je niečo po smrti? Ak áno, som zvedavá...po mne zostane rozsypaný popol...načo zaťažovať deti starosťou o hrob...a áno, už sa rúbe aj v mojom lese a priznávam, desí ma to, občas...a ešte stále ma život baví...