Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAd kresličské období 1991 -1993 ((ad Slovensko odchází, a další obrázky))
Autor
Zeanddrich E.
Ad kresličské období 1991 -1993 ((další obrázky))
((Dneska už ale víme, že baráky propadají spíše bankám, či dalším zlodějským institucím... ))
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Ad rok 1993 - Slovensko se rozhodlo pro samostatnost - a neslo to s sebou i problémů docela dost...: .
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
14 názorů
Zeanddrich E.
před 7 měsíciObrazy v současné době nemaluji - a to především z časových důvodů (doufám ale, že k malbě ještě na delší dobu vrátím... :) )((je to ovšem úplně jiná disciplína...! :) ))
::::::::::::::::::::::::::::
Děkuji za Tvůj zájem a návštěvu... :).
Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Karle, to já jsem si Dikobraz kupoval asi od 7 -8. třídy ZDŠ - pravidelně, dokud vycházel... :).
::::::::::::::::::::::
Tohle jsou kresby z mého kresličského období let 1991 -1993, ve kterém jsem vyzkoušel hned několik stylů... (pokud i zde, na Písmáku, zalistuješ zpátky, uvidíš nějaké ukázky... :) )
::::::::::::::::::::::::::
Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Ted se dívám, že jsem si tady včera dal i sám tip, a přitom o tom vůbec newim....
Se Slováky jsem vždycky vycházel dobře. Oni to mají v krvi, že jsou "živější", jako třeba Francouzí. To my jsme spíš výjimka. Tak trochu angličani s malým A.
Já na tohle moc nejsem, nekupoval jsem si ani Dikobraz, ale teď jsem se odhodlal a je to fakt vtipné. Líbí se mi jak kreslíš domy, jednoduchými linkami a na tom se to pozná. Jen tak pro zajímavost maluješ i obrazy?
Myslela jsem hranici. Slyšela jsem, že to někomu rozdělilo majetek, louku a stodolu měl na Slovensku, někdo chodil nakupovat přes les, kde to měl blíž a legálně museli objíždět, trvalo to dlouho než se dostali, kde chtěli.
Chápu, že po vás chtěli povolení. K tomu chování - vždycky se někdo chová arogantně, když je příležitost. K tomu rozdělení - hodně Slováků si to přálo. I když Slováci, s kterými jsme se setkali na dovolené v devadesátých letech nám říkali, že se o to neusilovali a že nejsou sami, ale řekla bych, že jich bylo málo.
Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Jinak jsem, Jarmilo, moc nepochopil, jak to myslíš s tou čárou; - máš snad na mysli čárku v názvu státu (tzv. pomlčová válka, kterou nechtěně, nedlouho po převratu, rozpoutal Václav Havel svým návrhem na změnu názvu státu...?)
Zeanddrich E.
před 7 měsíci
(Jinak příznačné bylo, myslím :) , že na slovenské straně řeky byla krásná hladká nová asfaltka, zatímco na té moravské rozbitá, více méně pouze travnatá polňačka... :) ).
((...)).
Jo, někteří Slováci byli docela dost ostří (a to i v Břeclavi, apod. - natož na Slovensku...!!). Dva samostatné státy prostě, po vyhlášení tzv. slovenské svrchovanosti v létě roku 1992 byly nezbytností - a tohle mne mrzí na tehdejšího předsedu české vlády od nás z KDU-ČSL Petra Pitharta, že dodnes si to nechce přiznat... .
Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Jarmilo, já jsem právě do konce roku 1992 pracoval v Břeclavi (dokonce jsme, jako tehdejší Geodézie s.p. Brno -pobočka Břeclav, po obou březích řeky Moravy rozměřovali a usazovali do země kamenné hraničníky mezi ČR a Slovenskem... :) ).
- Na slovenské straně na nás přijela jakási stráž, a šéf musel do Břeclavi pro objednávku prací, aby dokázal, že, jako Čehúni, nekopeme svévolně do slovenské půdy... :):) (já jsem tam byl ponechán, do jeho návratu, jako rukojmí... :):) )
Zeanddrich E.
před 7 měsíci
Jarmilo a Lído, děkuji (především) za hodnocení a komentáře... . :)
Je též zajímavé jak silně negativní energii má slovo "propadnout", že každý má právo vyjádřit svůj názor a pocity - viz. ostrov. Na rozdělení se Slovenskem si pamatuji ze sdělovacích prostředků, obíhání té čáry mě minulo.
Nejvíc se mi líbí poslední, pak obsazená hospoda a opuštěnej ostrov, slovenské velvyslanectví je taky dobré a vlastně i ten zbytek je fajn
Jsou to různé až neuvěřitelné potíže v životě. :) Pán je blázen, když mu vadí, že má vyšší plat. :)
Zrovna před chvílí jsem se dívala na televizi a tam autoři jiného pojetí opery Rusalka říkali, že je to lepší pro zahraničí, že prý se cizincům špatně vysvětluje, kdo je to vodník. Tak blbě to zdůvodňovat nemuseli!