Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senula od nuly
Autor
dadadik
olistěné co se dá
přijde květen
a květy zatím opadaly
v dubnu
snad šeříky do máje vydrží
kvetoucí
jinak
divno
někdy si po té cestě
říkám tohle
a tohle nezapomenu
jednou to bude moje až
a
pak přejede moře vlaků
přeženou se roky
časy se změní se vším všudy
ale úplně
a nula od nuly pojde
17 názorů
Delirius Tremenson
před 7 měsíciJasně, že je všechno pomíjivý. Na co plakát pro zmrzlý třešně. T*
no já myslím, že to zarezonovalo tam kde to zarezonovat mělo/(a mohlo)
Aru - no vycházelo mi to ze vzpomínky na něco, na určitý stav, kdy jsem měla přání, představu o čemsi,,,, propast všeho, která pak spolkne během času, života leccos, důležitý věci i hlouposti ... aniž bychom to hned zaznamenali....
takový zobecnění snad :)
a ještě Janino - jsme rozmazlení, dobé je podívat se do minulosti a jinde po světě...no :)
Aru je to dumání o něčem, co se ani nedá vyjádřit, myslím... takže, co já vím, na něco jsem si vzpomněla, co jsem si kdysi říkala... dobrá blbost že :)
konec je tedy trefný a konečně si i my pesimisté budeme moct mnout ruce :D
(ovšem jen dočasně)
Jsem si vždycky dávala pozor, abych nezačala brblat, jak je všechno špatné a jak to dřív bylo lepší... ale včil je to fakt už na hlavu... ;) Příroda zmátla sama sebe, ovoce mrzne na stromech, dejcháme prach ze Sahary a pandemie jak ze stupidního sci-fi filmu a válka v Evropě. Co ještě máme stihnout? Jaký další "dobrodružství"? Trochu nudnýho obyč života, prosím...
tu orgovány odkvitajú, jeden je zatiaľ krásny, voňavý ... a máj až o tri dni***