Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRýmo-vtipy
Autor
Nami 99
22 názorů
Asi je to jediný moment, kedy ma k tomu zaujímajú ilustrácie. Boli a budú?
Básničky asi čiastočen poznám a sú fajn.
Tož i já blahopřeji a celkem chápu, že ona událost v tobě nevyvolala pocit, jenž by se mohl označit jako našňupnutí, přešlost či naprdnutost.
Nami gratuluji! ...Ráda jsem si početla v ukázkách....
Nami, tady je ukázka: /stačí kliknout/ - tedy já tam text mám, asi 10 stránek)
Janina6 - děkuji moc.
Ukázka tam opravdu není, to mě mrzí, ale např :
V restauraci
"Nekoukej furt po tý slečně
na prsa a na šaty.
Uvědom si už konečně,
že jsi se mnou ženatý."
"Tak to bych se tě chtěl zeptat
než pan vrchní příjde tu,
můžu číst jídelní lístek
když mám přísnou dietu?"
Aha, díky, Irčo. Ptala jsem se hlavně kvůli případným zájemcům, kteří Namiho tvorbu neznají. Sama ho samozřejmě ostře sleduji už dlouho ;)
Vyšlo to ve tvůj významný den - a tak dvojnásob blahopřeji, Láďo.
Obchod Eknihyjedou - pod KOUPIT je Stáhnout ukázku
Janino, já četla hned na prvním odkaze - na eknihách - asi deset stran:-)
Gratuluju, mám radost. Opravdu tam není ani jedna kratičká ukázka, nebo se dívám špatně?
Vypadá to velmi dobře, Nami. Blahopřeji pro spoustu dobrých nápadů a schopnost převést je do humoristické formy.