Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříběh růže
Autor
nadadubcova03
Můj kamarád mi přinesl růži.
Krásnou, rudou růži, kterou vybalil z papíru a podal mi ji se slovy...
(Ne nemám svátek ani narozeniny kdy mi růže nosí a jinak ne a proto mě to překvapilo, než mi řekl):
"Našel jsem ji na ulici a považ, kvůli tomu, abych ji zachránil a přinesl ji tobě musel jsem se pro ni sehnout a to jak víš je u mě výkon úctyhodný".
To jsem tedy uznala a ocenila, ořízla stonek, dala do vázy Egermann, ta jí obzvláště sluší a mám z ní radost.
Zároveň vzbuzuje mnoho otázek jaký asi ta růže než se ke mně dostala, zažila příběh. Neřekne mi to a tak se můžu jen domýšlet jak to asi bylo.
Byl dárce opilý a růží ztratil?
Byl dárce nepozorný, růži nesl v tašce a nějakou neopatrností ji ztratil?
Šel dárce společně se ženou, (milenkou, partnerkou, přítelkyní), pohádali se a on tu růži zahodil?
Dárce se šel omluvit a nebyl vpuštěn do bytu a tak rozzlobený růži zahodil?
Nevím, bylo by toho jistě víc, můžu spřádat různé příběhy jak se dostala až ke mně, ale co vím, že její původní účel byl splněn:
Byl dán z lásky (považte, ohnout bolavá záda ) a udělal radost.
A to je opravdu, ale opravdu skvělý konec pro takovou opuštěnou růži i obdarovanou a nakonec i pro dárce, no ne?
6 názorů
Ruža z Moravy
před 5 měsíciTy fajetony jsou mc pěkné, takový balzám na dušičku.
nadadubcova03
před 5 měsíciZajímavosti k soutěži: Jejda to je bezva příběh, Jiřnino ramínko...nebyl by nějaký vzorek?