Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePondelková
Autor
Astrálka
***
Poézia panovnica poručila písať "P".
Pár pompéznych postáv písmáckej pospolitosti pochopí prečo. Popíšem pravdivo poetický podvečer, pod prísahou, podrobnosti preskočím;-): Pekné prostredie, pražské podkrovie, prítomní podozrivo prívetiví. Pravdu povediac, Písmáci poriadne prekvapili !:-) Par Odér pohrdol paragrafmi, pod pokutou parkoval pred privátnou parcelou. ( Pritom políciu predsa previezol, premeškala pripnúť papuču:-)) Pozadím presvitali planéty. Po pichliačoch prichádzala polnoc. Predtým poloprázdna putika, po príchode Písmákov poloplná. Ponuka postačila predovšetkým prázdnym pupkom. Písmáci postupne prerušovali pôst polievkami pre pýra.., poburoval personál príliš pasívny. Plodný pisateľ päťkrát pripomínal, ponosoval, postrašil, posúril pingla :-) Prestávkami písal poéziu, preobjednával pivo. Postupne písmenka privykli, pomlčky prestal počítať, produkoval perličky podpultovej poézie. Potom došiel prúd podnetov, pohotovo priskočila pantomíma. Polnoc pokračovala, pomohla prekonať prekážky prítulnosti. Prestanem, papierik pokrčím, pogniavim písmenká, privítam pomoc, postrehy. Palica prázdna, paradoxne, predsa plná pocitov. Pokračujte písmáci, prosím, poriadne preháňajte.
P.S. * * *
cosmosphereX
04. 04. 2002bebitka blond
10. 03. 2000Postavy písmáků prošly potemnělou Prahou. Písmačky pozdrželi pospíchajícího přítele párovým polibkem. Pragmatik přesto pláchnul, pokoušeje se polapit poslední povoz.
Pospolitost pokračovala v plíživém pátrání po příhodně poetickém prostředí. Poblázněné písmačky poletovaly a pohopsávaly podvečerními polostíny.
Po půlhodině popocházení poctili písmáci putiku pompézním příchodem. Perzonál polekán připravil pro podivné příchozí prostorný privátní pokojík.
Přítomní povaleči se počali pokradmu přesouvat. Protože přežití pro ně patrně představovalo přední poslání, pustili prorosené půlitry pinožíce se pryč. Pro povznesení pocitů písmáci prokládali pivo polívkou. Porozmáčené pečivo promíchávali prostoduchou poezií. Polibky po polívce provoněl pradávný prostředek proti popíječům pokrevní plazmy.
Pingl pomalu pochopil přesilu. Při poklízení (písmáci pomáhali) proradná přitažlivost povolala podšálek. Podšálek při pádu popraskal. Pingl pozbíral potichu prohřešek přitažlivosti. Poplatíme prohlásila písmačka. Pingl přinesl potrhaný paragon. Převažovali polívky. Písmáci pozbírali peníze, přebytky přerozdělili.
Polibky pláč pohlazení...papa
Měj se sestřičko bylo mi s vámi skvěle:o)))a naší P-poezii nenecháme určitě umřít...a "propó" co se stalo s našimi P-básněmi... Merlíku proč už si tu svou nevystavil? Bíbí? a vy ostatní? Ta moje mi nějak vysublimovala neviděl jste jí někdo? A nechce se někdo ujmout i předchozích neméně skvělých 11 hodin v čajovně... na to si popravdě řečeno netroufám:o)))
Tu moji P někdo sbalil, myslím, že stejnej člověk co sbalil i ty ostatní. Nechci Bibšu přímo jmenovat... ;-))
*** MAGIC ***
Jo, akorát to podkroví má být plesnivé... ;-))))
A v páchnoucím příbytku... :-)))
chválit nedokážu, pomstím se ti sonetem :-)
"Polnoc pokračovala, pomohla prekonať prekážky prítulnosti" :-)))))) Komu?