Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTřešně
Autor
Kami
Ležel pod stromem, břicho měl nacpané třešněmi a nic mu nechybělo. Sledoval kýčovitě pěkný den – zelená koruna stromů, ve které červené čepičky špačků ďobaly do červených třešní, tyrkysové nebe, žhnoucí slunce... Víčka mu začala trvale překrývat oči. Zvuky fauny a flóry splývaly v jedno...
Škubl sebou, neboť mu na čelo dopadla třešeň... a druhá.
Sakra! Zatracenej špaček!
Vyskočil a zahrozil směrem vzhůru do koruny stromu.Kšá, jedeš!
Chichichi... Ozvalo se zhora.
Překvapeně očima propátral větve a na jedné uviděl neuvěřitelně krásného “ptáčka”. Dosedl do trávy a okouzleně zíral. Na větvi seděla dívka s obříma očima, kratinkými černými vlasy, dlouhýma nohama a štíhlým tělem vězícím v úzkých černých šatech a pojídala třešně.
Po-pojď ke mně.
VykoktalNene.
Tak slezeš dolu?!
Tak vylezeš nahoru?!
Tak, nech toho, tohle je jak z Popelky...
Dívka ledně seskočila na zem a za ní se snesl její červený šátek, posadila se mu k nohám.
Kde ses tady vzala?
Ze stromu, lásko. Smích. Čekám tu jenom na tebe.
Černé oči ho hypnotizovaly a on se v nich ztrácel. Během chvíle ji držel v náručí a – světe, div se – ona se nebránila. Spokojeně se s ní proplétal...
Chichichi...
Otevřel oči a rozhlédl se. Došpulil vyšpulené rty.
Kde-kde jsi?
Zase koktal.Chichichi.
Na větývce kousek nad ním seděl špaček s třešní v zobáku.
No príma, ta jsem celej já. Zamiluju se do špačka...
Hodem ptákovi třešeň vrátil....A navíc je mi blbě. Asi budu zvracet.