Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrincezně
Autor
Mirek Č.
Princezno, rád jsem osvobodil,
jen nevím, proč se rovnou brát,
možná bych málo k Vám se hodil,
je brzy říct, že mám Vás rád.
K obrazu touhou vzplál by každý,
jste krásná, to Vám přiznávám,
však máme konat drakovraždy
i pro ty z méně sličných dam.
A potom, v mojí vísce rodné
je také mnoho pěkných děv
a není myslím lásky hodné
přednost Vám dát jen pro oděv.
Vy také znáte pouze draka,
nemáte možnost srovnání,
vždyť hlavy svedou stít i paka,
pak vděk vám střídá zklamání.
Když už jsem ovšem ťal v té rvačce,
udělám pro Vás nejvíce,
vezmu Vás k brzké tancovačce,
ke chlapcům z naší vesnice.
18 názorů
gabi tá istá
před 4 měsíciAbakus, ja to robím každý deň a rada.
Byť princeznou a mať princa, to by možno ešte šlo, ale polievať krhličkou niekoľko hektárov ruží a spievať si pritom, to by som určite nedala.
My si tu všetci tykáme. Z tvojho komentára som pochopila, že prehováraš ku mne ako k princeznej. Potešilo. Druhý tip už nejde dať.:)
Gábi, víte, já tý lásce nerozumím. Ale pohádky jí, řekl bych, zobrazují moc snadno. Řekla to tak má kamrádka, jakoby si lidé chtěli tu lásku nějak usnadnit, aspoň v těch pohádkách, když v realitě je to jinak. Chtěl jsem tu teď napsat tisíc příkladů, ale uvědomil jsem si, že nějaké jsou už v básni a Vy je už určitě sama znáte..
Byť princeznou, neviem, či by sa ma nedotklo, keby si ma ponúkal iným chlapcom z vesnice a alibisticky tvrdil, že je brzy, že nevieš, či by si sa hodil... :)
Děkuju Radovane. Jenom abych si to vzal k srdci a jentak nekecal ;)
Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíciJe toho tam víc velice povedeného, nejvíc asi druhá sloka.
Hned začatek mne pobavil a tak se to hezky ubíralo dál až k moudrému konci
Zda se mi to líbilo? Ob es mir gefallen hat?
Ba. Ja ja.
Mimochodem – to věřím, že jsi žádného draka nesťal, ale možná jsi už byl sťatý sám... ;-)
Pěkné!
Mile hravé...
Mám jednu se stejným názvem ale je to úpa o něčem jiném že. :)
Děkuji, to mi dělá radost. I když jsem trochu podváděl, protože jsem nikdy žádného draka nesťal ;)
Zajímavý nápad, formálně také zdařilé a baví. Tip