Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrumlov, ďjó, Krumlov...
Autor
Gora
Směrovka SKŘÍTKOV
a u ní prázdná kárka -
na hlavní třídě
Obchod se šperky -
silák v pruhatém triku
hlídá ve dveřích
Zatočený had
před krámkem s trdelníky -
vosy a vosy
14 názorů
Mně se líbí, jak si to vždycky vyfotíš, uložíš na paměťovou kartu a pak vytiskneš. Skvěle vytiskneš...
Krumlov je krásný, ale kvůli těm davům bch tam nejela.
Díky, Um, jsou to spíše mini než cokoli jiného. Tvůj nápad s čepičkou je fajn, škoda, že to tak skutečně nebylo:-)
Tip za druhé a za třetí + variace na první:
Směrovka SKŘÍTKOV -
V příkopě pod ní dětská (?)
dlouhá čepička
Díky vám, kdo jste se dopustili variace na dané téma:-) a těm, kdo četli.
Líbí se mi pruhatý trikot :) (pardon, pruhaté triko...) ; úplně vidím jednoho ze Tří v triku :) - anebo komedianta v Rozmarném létu...:).
(a také mi vytanul obraz hodně asi neblahé situace, kdy had nakupujících by se klikatil před obchodem se šperky... :) )
- Hezké především jako celek tentokrát pro mne, Ireno... :)
Přesně podobně to bylo v sobotzu v Hostinném na Porcinkuli. Třeba dlouhej opuštěnej stánek s tureckým medem se vosama jen hemžil. Hezky stručně vyjádřeno.
leží si Klárka
a u ní prázná kárka -
opilá v práci
obchod se šperky
a ve výloze díra -
obchod s ničím
zatočený had
k jedinému obchodu -
neukojím hlad
Já si, Irčo, nemohu pomoct, ale ono pramálo frekventované prostřední slůvko v názvu mi takřka permanentně rozšklebuje ústa od jednoho boltce ku druhému. Přibližně takto: :-)
Přežrána střídkou
jen tu miluje Šárka
kůrky dá Lídě
Hnusné breberky
trpíš maxipse Fíku
tady přejde smích
Totáč je měl rád
ocenil úderníky
ti řády nosí
Irenko, pěkné a živé obrázky z Krumlova, obzvláště poslední, Tip. Vosy a vosy mně připomněly chodskou lidovou písničku "Vosy, vosy, sršáni, vyletěli na mě ze skály... (možná, že ji znáš).