Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secit
Autor
růže s boláky
Zraněná květina vyrůstá z andělské kosti procházím se po ulici a lidi jsou jako kameny ty mezi nimi chodíš s dlátem a říkáš jim že jenom city by v člověku měly být nejpřednější až to lidi pochopí tak již nebudou kameny je to tak jednoduché a zvládne to každý tak proč nám to nejde? Ale jednou to půjde tím jsem si jist stačí jenom to aby to každý vnímal uvědomte si svůj velký význam na tomto světě když dokážete cítit protože tím se dá změnit celá společnost tím jsme všichni významní když dáme v sobě přednost dobrým citům ale musí to fungovat jako celek.
7 názorů
Tenhle nick je další experiment, nejspíš by se i dalo odhadnout, čí. Jednou mu chválíte a tipujete "dílo", které je přepisem textu Neckářovy písně (a dokonce i když na to někdo v komentáři upozorní), teď zase klišovitou kaši ulepenou od cukru. Proto jsem ironická, ne že bych se posmívala. Jen nechápu, co ho na tom pořád může bavit.
Začátek mi jako fráze nepřipadá, metafora tam je, doufejme originální... a přehnaný optimismus ke konci - kdo z nás v mládí nebyl přesvědčen, že ví, jak na "krásný svět bez poskvrnky"?
Tip, myšlenky jsou zajímavé - a souhlas s Karlem ohledně chybějící interpunkce.
+ jenom city by v člověku měli být nejpřednější - měly
Jsem (tak trochu) buddhistka a tak si myslím, že důležitější než cit je soucit, základní kámen naší víry.
City mohou být různé a s některými jako je sebeláska, nesnášenlivost k ostatním, popudlivost atd. se setkáváme často i tady... City jsou jako květiny a plevel. Některé je třeba pěstovat a šlechtit, jiné vytrhávat. Většině lidí se to ale nedaří. Mně rozhodně ne.
Krásná slova i foto. Jen mi tam k dokonalosti chybí interpunkce. Je to škoda, je to tu literární server a na to by se nemělo zapomínat.