Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zradikalizovanej křesťan, ..., chodba se strašidly, ..., kdo ve vedlejším domě asi bydlí, ..., fire u Dubňan...; a několik dalších ještě tady teďka mám... .

11. 08. 2024
8
13
131

 

 

 

 

 

Zradikalizovanej křesťan, ..., chodba se strašidly, ..., kdo ve vedlejším domě asi bydlí, ...,  fire u Dubňan...; a několik dalších ještě tady teďka mám... .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


13 názorů

Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

... :). 

Jano, ti dva tady už asi byli, a ztrácím trošku přehled... :).


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Ireno, děkuji... :)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Děkuji, Ireno... :)


Gora
před 2 měsíci
Dát tip

Parádní kousky, Romane:-)


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

( holky strávily :) , samozřejmě :) )

 


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Alice, to právě ale křesťané ve značné míře dlouhodobě dělají (já osobně znám docela dobře dvě holky, co strávili pomocí domorodým dětem dost svého času i peněz v Indii a na východě Afriky),.

 

((...)).

Škoda, že daleko méně - pokud vůbec - jsou v nejchudších částech světa vidět pomáhající osoby z dalších velikých světových náboženství, které ovšem - v mnoha případech - mnozí mělcí tlučhubové hodí klidně do jednoho pytle s křesťanstvím... .


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Taky mě to chytlo... :D ..... a to ani nemám zapalovač!

Ta kytička jen tak přinesená mi něco podezřele připomíná!

Nejvíc mě nadchli postmoderní pánové, co se baví o svém stvořiteli Romanovi. To bylo prostě překvápko - a překvápka já ráda ;) Díky za vylepšení debilního dne.


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

Děkuji všem..:)

- Klárko, přeji Ti vše dobré k Tvému svátku...:)!


8hanka
před 2 měsíci
Dát tip

pobavilo...


Umbratica
před 2 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák, Jamardi, Zeanddrich E.

Pro zradikalizovaného křesťana dnes existuje snadná první pomoc. Může se stát dobrovolníkem a odjet pomáhat třeba do Afriky, nebo do nedalekého domova důchodců Tip..


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip

 

(ad Fire u Dubňan - Alespoň se tentokráte ví, proč to tady chytlo... raději asi)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru