Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStalo se u Penny v Karlových Varech
Autor
Rhodesie
17 názorů
Pivo. Sotva přijeli, už sehnali bečku.
Zeanddrich E.
před 2 měsíci... .
Ad Radovan - a co ta holka tam chtěla čepovat, když sháněla tu pípu...? :)
APodezDívka
před 2 měsíciHeh! :)
pobavilo, aj keď sa snažím vyhýbať sa reklamám na obchodné reťazce. /naposledy som jeden spomenula v noemovej arche/.
Hanka - to bych nezapomněl, ve skutečnosti jsem tam čekal na kolegyně, ale to se mi nehodilo do rýmu. A ani tu dámu v autě jsem neznal, ale jinak je to pravda... :)
Slavazabo, kamaráde, děkuji Ti za po všech stránkách hodnotný komentář... :)
Dky, Kočko. Ve velorexu, to bude romantika jako ve filmu Top Gun. Tam to Tom Cruise a Kelly McGillis taky dělali na motorce... :)
Já, drahý Koalo, že své pozice philosopha všeuměla hrdopycha, posílám ti pozdrav, sebestředně odkopaně, do prdele, do Kodaně, neb tvůj verš i o mě píše, až se mi i úžej dýše. Anžto si můj kamoš, kamsi si mě založ. Tož sa opatři a na nic nespěchej!!!
Jako vždy jde o dílko, ku kterému nepotřebuje čtenář (nebo tedy já, ať mluvím jen za sebe) pro hledání vtipu zvětšovací sklo alias lupu. A pointa je fakt pecka.
Skřípaj brzdy Velorexu,
volá na mě Jiřka:
„Nabízím ti tělo k sexu!“
Už otvírám dvířka...
Radovane - Po takovém zážitku bych se asi chvíli bál neznámých žen... :)
Toš... Ještě jí mohlo vylétnout z pusy něco daleko horšího... :D
Připomnělo mi to zážitek z chmelu.
- ročník VUT, září. první den. Jdu po ulici vesnice Kroučová. Najednou na protější straně nádhrná holka. Všimnul jsem si jí hned po příjezdu, úplně zářila mezi všemi. Hypnotizuji ji pohledem... ona mění směr a jde přímo ke mě!!! Zastavil se mi dech. Ona se zastavila předemnou snad 10 cm. Modré oči, nádherná ... a hlubokám chlapským hlasem žekla: zdar kemo, nemáš pýpu? (pípu jsem napsal schválně s tvrdým y, abych to vyjádřil přesně foneticky). Svým způsobem tam trčím doteď.