Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 55
Autor
Hamar
Neustále mu v posilovně upíjel ionťák a nedávno ho odmítl jistit při benchi.
Ti dva už byli spolu delší dobu na korby.
Málo se ví, že Tomáš Rosický studoval vysokou školu.
Nepatřil k nejbystřejším studentům a tak občas jeho spolužáci stírali Rosu na kolejích.
Jaké heslo užívali gladiátoři při horské verzi svých her v Beskydech nebo Jizerkách?
"My jdoucí na Smrk, tě zdravíme."
Lidoví úmělci v tom kraji nepili alkohol, spíše dojili krávy a kozy.
Skoro v každém městě byl tak aspoň jeden mléčný bard.
"Kamilko, ten inženýr co spolu chodíte každé úterý do sauny, je tvůj přítel?"
"Ne mami, to je jen takový z par Ing. partner."
Kdy zpozorní sedlák, veterinář, ale i sběratel motocyklů?
Při zástavě kozího dechu.
Když se nudí vodníci,
hrají spolu občas puškvorky.
Chtěl si koupit pravou svíčkovou, ale neměl dost peněz. Postupně si aspoň kupoval gothaj, šunku a uherák.
Šel na to salámovou metodou.
Zaměstnanec hotelu, který si změnil pohlaví a přechází nevhodné poznámky na svou osobu s velkým nadhledem je
obrněný trans portýr.
Co má rád golem k obědu?
šémlovku
5 názorů
u nás sa na v posilovne (alebo aj inde) vypracovaného muža v prenesenon význame slova hovorí, že je teda riadna korba... (neboj, pochopila som tvoje kordy:))
Rosa na kolejích je teda úplne...:)))))
jdoucí na Smrk ...uff...
a mléčný bar(d) mi veľmi, veľmi chýba...to boli časy... doteraz smútim za jedným na Kulaťáku(už to ani Kulaťák nie je)