Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbytečný

01. 10. 2024
7
7
124
Autor
Benetka

Jsem jen 

 

Zbytečný 

 

F.L.

ČloVĚK

M.F.

Dnes

Včera

Zítra

S nocí 

Večerem

Ba i z jitra

 

Voní mitra


7 názorů

8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Beníku, Ty si tak neskutočne veľké citlivé srdce a široká duša, že...vnímaš každú boliestku, každé slovo, reakciu a...je ohromne fajn vedieť, že niekde existuje chlap, ktorý ešte dokáže plakať, dať najavo city, depku, bezmocnosť, neopätovanú lásku...už sa opakujem, ale ...fakt som rada, že si...

k Tvojmu prianiu sa s radosťou pripájam...


Benetka
před 3 týdny
Dát tip Aru, 8hanka, Lili.

Děkuji Vám všem čtenářům a komentátorům tohoto dílelečka. A to především Gabi. Jo sakra jo! Máš pravdu. Ale víš...? Měl jsem strašnou depku. Seděl jsem na kolečkovém křesle v kuchyni a řval a řval a řval. Bulil bulil bulil. To prostě někdy tak příjde no... A to jsem si myslel že už jsem veškeré své slzy dávno prolil. Ale evidentně né no. :) Dále Lili. Jsi neskutečně mocmocmoc hodná. Až si myslím že s tim asi máš trápení ne? Svět nemá moc rád hodné lidi. Ale já mocmocmoc děkuji. ;) Aru... Čéče... Asi jo. Jsem tak zbytečný až su nepostradatelný! :D Phil: Milá_Směju se s Tebou! :) A nakonec jak sa ríká to najlepší né? Hani - PŘEJI NÁM VŠEM ABY TĚCH KRAJŠÍCH POCITŮ BYLO VÍCE NEŽ TĚCH DRUHÝCH. :)


Lili.
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Zbytečné nebylo čtení tohoto díla, zbytečný není ani jeho autor... parádní!:-)♡


8hanka
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Pocit zbytočnosti poznám, nie je to nič príjemné, ale sú aj krajšie pocity...


gabi tá istá
před 3 týdny
Dát tip Benetka, 8hanka, Gora

Zbytočného bývalka vozí k doktorovi, syn Adam navštevuje, napriek tomu, že není krev jeho krve...


Philogyny
před 3 týdny
Dát tip Benetka, Aru

Taky se tu směju. Nic ve zlém. 


Aru
před 3 týdny
Dát tip Benetka, Philogyny, Alegna, 8hanka, Gora

ve své zbytečnosti nacházím sílu,...... pravda sem tam upadnu :D

:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru