Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je jak píseň

09. 10. 2024
7
7
90
Autor
Čudla

Každé ráno

dělám inventuru

uplynulého dne

Slyším svůj dech,

chtěl bych něco říct

 

Dodat si odvahu

netrápit se tím co bylo

Život je jak píseň

která však končí

příliš brzy


7 názorů

Kočkodan
před 3 týdny
Dát tip

Asi by bylo lepší mít věčně zelenou píseň života než pokožku v obličeji.


Alegna
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Zdá se mi, že se  život podobá každou chvilku jiné písni, občas pochod, humoreska, balada, malá noční ...... a často nedokončená 


Abakus
před 3 týdny
Dát tip Benetka

Benetka - ešte horšie je: "Ak si to chcete dať ešte raz, stlačte číslo jedna...for english communication press two....želáte si vylepšenie, zmačkni tri...ukončiť stlačte päť". 


Aru
před 3 týdny
Dát tip

dobrá píseň nemusí být ani tak strašně dlouhá. na druhou stranu mám pocit, že tohle je vymírající svět, spoustu druhů zmizelo, spoustu velikánů je v prachu, tak proč v tom dál pokračovat? proč chtít od světa čím dál míň?


Benetka
před 3 týdny
Dát tip Alegna

Abakusko: Ty mě nepřestáváš přeqapovat! Líbí se mi Tvůj styl uvažování přemýšlení předkládání všemožných věcí možných i nemožných...

...a život přeskočí....a život přeskočí...a život přeskočí...a ži..............................................


Abakus
před 3 týdny
Dát tip Benetka

No a  predstav si, že by to bola pieseň, ktorá sa ti na jedenj drážke zasekne a  točí sa  v tom bode  dokolečka  dokola. A ty počuješ: "Poď bielou alejou...poď bielou alejou....,,"


Taky dělám inventuru, večer


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru