Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDovolená
Autor
Merilin_
A tak jsme se vydali na dovolenou.V šest hodin ráno jsme byli jako na trní všichni nasedlý v autě čekajíc na řidiče.Bylo nás moc na to aby jsme se vešli do normálního auta a tak jsme si od souseda půjčili větší auto.A konečně jsme vyjeli.
Pokračovali jsme dál po dálnici až jsme narazili na odbočku k ruzinskému letišti.Všichni vzrušeně klábosili až se to nedalo chvílema poslouchat.Dorazili jsme na letiště všech nás sedum vylítlo z auta a jako zbělisli začli vytahovat kufry ze sousedova auta aby brácha nedostal pokutu za to že stojí kde nesmí.
Ještě jsem se nezmínila o naší posádce :Já ,můj bratr (19),jeho přítelkyně(18)pro změnu můj přítel (16),kamarádka(16),kamarád(15),a nakonec naše malá sestřička(7).
Odbavování je hrozně nudná věc a tak jsme tam postupně usinali a usínali .Najednou ke me přistoupila starší dama ,jemě se mnou zatřásla.Řekla :Nejste náhodou vy ti které furt vyvolávají v rozhlase.Protáhla jsem se a najednou sliším : Šrajerová,Šrajer,Karková,Holák,Hančlová,Hnilka a Šrajerová at se okamžitě dostaví do letadla Fisher odletajícího u čtvrtého východu .Propadla panika každej popadl svůj kufr brácha popadl jestě sestru a jesjí kufr a beželi jsme.Doběhli jsme do letadla .Ze všech stran se ozívali narážky .Nějak jsme to přehlíželi usadili jsme se a zas ulehli.